Sunday, March 20, 2011

19 haribulan 3 ku rindu pada mu

       (untunk sepa jadi bf ko)


warh........sakit jiwa kalau begini eh..boleh-boleh aku rindu sama my exGF c BUBU (nursyafiqa eleena bt gohar)sakit kepala terus kepala mengenank ko bubu......apa larh yank ko buat skarank ya....mesti ko bmanja manja ma bf ko ni kan........ish3..........boleh jadi gila aku kalo macam ni...bila larh putri kayangan jatuh ke tempat aku ni agar aku dapat bangun semula untuk meneruskan semangat perjuangan harmoni ku ni........dush!!!dush!!!dush!!!!bubu.....bubu.....napa larh ko buat aku jadi gila........padahal aku ni rock n roll bah.......bukan cincai buncai pnya budak....hahahah......tapi tidak apa.........makin aku ingt ko..makin kuat jugak benci aku ma ko,,,makin kuat juga sayang aku ma ko...aiya...x taw la aku mana 1 yank betul ni......memank gila sudah aku ko buat...hahahha...dgn doa dan harapan..moga ko BAHAGIA jak  ma BF KO YANK TERSAYANK TU ar.........PANDAI2 larh ko jaga dia.....TAHU juga ko HUKUM KARMA kan.......nanti-nanti kena BALAS juga tu.....huahuahuahua......LOVE YOU BUBU kunuk-kunuk(NURSYAFIQAH ELEENA BT GOHAR)

No comments:

Post a Comment