Friday, March 11, 2011

7 hari bulan hari kenangan yang indah buat ku




7:3:2008 = 8:12:2011


7 hari bulan ialah tarikh KERAMAT bagi aku,...pada 7 hari bulan 3 tahun 2008......aku telah berjaya bertemu dengan seorang gadis yang bernama nursyafiqa eleena bt gohar.syukur alhamdulillah.(sekarang dh menjadi exGf)...setiap 7 hari bulan...aku mnyambut nya dengan snyuman dan ucapan doa....walaupun kini hubungan ku tiada apa2 sudah.....aku tetap juga menyambut nya...dengan harapan kenangan itu mampu membuat nya tersenyum.......Kerana,,kenangan-kenangan itu telah mengajar nya erti kesetiaan,keberanian,kebahagian,dan juga hormat menghormati..Di samping itu,aku juga belajar 1 perkara daripada kenangan itu ialah Yakin pada diri.....

Kesimpulan,,kenangan yang indah amatlah penting bagi kita semua.kerana,ianya boleh di jadikan bahan rujukan dan bahan ketenangan bgi kita d masa hadapan..  kini hanya larh menjadi bahan sejarah dan kenangan.. walaupun hati masih rindu, namun hakikat kita bukan siapa-siapa lagi di hati nya... Just move on Hidup walaupun terpaksa membawa hati yang luka

No comments:

Post a Comment