Thursday, April 7, 2011

3 tahun 1 bulan kunuk-kunuk la(7.4.2011)

        (ComeLnyA KoE)
(Tapi apa kan daya,hati ko x sama mcm rupa ko)
Yuhu.......adess........sakit lagi kepala aku buzz......7 haribulan jak kompom hepi,,,,,,,,7 hari bulan jak senyum2 sendiri....padahal benda sudah berlalu....memank kili sudah aku ni..huahuahuahua.......kalo la dia msih gurl aku kan bezz....mesti ada sudah ucapan-ucapan yang power ni..tapi malangnya tiada nasib....ah...sakit juga kalo single ni,,,teda org yang mau jadi mangsa buli..x sudah org yang mahu merajuk-merajuk....x sudah orang mahu jaga aku....Apa larh mahu jadi ma nasib ku kalo begini..syukur larh ada kawan yang jadi back up my life..ma family..n org sekeliling..kalo teda..ish3..kompom gila,,,,,hahahaha.....aiya.......why pompuan boleh menyebabkan  seseorang boleh berubah ar,,,,,,kenapa mesti perempuan....hurm,,,tengok larh nanti....akan ku bukti kan yang aku mampu berjaya tanpa dia.....amin.....hurm,,,,"Bubu,moga ko bahagia selalu ma bf ko yang amat tersayang hinnga ke hujung sungai.......baik-baik jak ko d sana.....harap kali ni ko betul-betul BAHAGIA la ma dia....sebab bf ko sekarang memang dekat sama ko...ko mau mampus ka,,mau p jahanam ka,,mau p hell ka,,semua dia tahu,,n dengan segera dia datang menyelamatkan mu....bukan mcm aku ni yang jauh dari ko sampai ko boleh buat aku macam ni..hahahah..but x kisah larh.....makin hari makin suka pulak aku.........anyway.....just keep fun in your life k...i hope u always be haapy with your hubby without thinking about me....."

No comments:

Post a Comment