Saturday, April 9, 2011

ah!!!4 bulan sudah(8.4.2011)


(Ko Menank,Aku KaLaH)
(Ko Gembira,aku kecewa)
(ko ketawa,aku jadi gila)
(ko bahagia,aku berduka)
(ku hanya mampu berdoa)
(ko dan c dia semoga BAHAGIA)

Ah....sudah 4 bulan ni aku single...hidup tanpa orang yang d sayang,hanya mampu mengenang cinta yang tidak kesampaian..hahaha....sakit memank sakit...tapi syukur larh..sebab ada back up...ada ayat menyatakan kawan biar beribu cinta hanya 1...maksud ayat tu memank mendalam sebenarnya,kalo hlg 1 kawan bermakna ada ramai lagi kawan..tapi kalo hilang cinta.ada beribu semangat baru yang aku dapat..semua daripada KAWAN,tu belum lagi semangat yang GURU-GURU dan KELUARGA yang berikan..hahahhaha.....tanpa orang2 yang di sebut kan ni...maybe aku dh lama bunuh diri....sebab aku mati semangat dh,yang cuma ada badan yang hidup jak..tapi dgn ada nya kawan2 ku n orang2 yang d sebut kan ini...hahahah..syukur,,,,makin hari makin mencari-cari semula semangat yang hilang dari jasad ku ni.......ah,,,,,sukar jugak mau mlupakan some1...but apa boleh buat,,,dh ada pengganti ku yang lebih baik,,dan semesti nya sekarang dia bahagia...did i loss my love to some1 better..i know he love my beloved gurl,,n i know..she love him to..so,,,what i can do is just fray for them,,,with hope...there can smile always without thinking about me...hahahahha,,,,i hope so my fray god can hear.TERUS TERANG AKU CAKAP,MENANGIS AKU BILA MELIHAT PIC MU DAN PIC AKU BERSAMA MU,,thanks a lot make me CRAZY,rock n roll boy now to be a crazy rock n roll boy......argh!!!!!sekarang apa yang penting...aku kena bangun...SO...TETO MUST WAKE UP......hahhaha.....dengan doa dan harapan..moga aku dapat bangun dan gembira di samping kawan-kawan even aku just mnumpanmg kebahagian orang..amin.....

No comments:

Post a Comment