Saturday, May 7, 2011

7-5-2011:3 tahun 2 bulan(kunuk-kunuk)


(AlAlalala....aNaK SePA LarH iNi yA)

Haina~~~~~~~~~~~~~~~~~~today 3 tahun 2 bulan sudah ni...hahahah....apa mw ckp ar?????owh ya,,,,,ada bnda mw share.....seksa owh kalo sambut ulang tahun tanpa c dia ni..hahahah...sok-sok ada la kunuk...hehehe......ada 1 ayat menyatakan,jika ko jatuh,bmakna ko d suruh bangun semula.jika ko kecewa,bmakna ko d suru belajar dari kesilapan.hurm,,,,mmg mndlm gak ayat tu walaupun senang d paham..Tempoh hari aku dpt calling dari kazen dia,wa.......betul-betul aku x sangka ya...boleh-boleh aku dengar berita yang kurang menyenangkan plak yaw..kunuk-kunuk c FyQa ni gaduh ma bf dia hari-hari,,kunuk-kunuk nya lagi,c fyqa ni malar bandingkan aku ma bf dia...so????wat da hell yo.......best wa tu curang and pilih lelaki yg ko boleh tengok selalu.so,,,,,u should be hepi la...apa lagi yang tidak kena????bf ko x memahami???hahah..tu antara ko ma bf ko la ya Nanang......aku x mau campur,,waste my time la..mau lupa ko jak pun sudah susah.apa lagi mau pikir sal ko.mmg sudah full my memory yaw..huahuahuahuahuahua...apa2 pun..dengan doa dan harapan.moga hubungan ko ma bf ko cepat-cepat pulih dan dia akan memahami ko.amin..n HEPI ANNIVERSARY!! love u 4ever deep in my heart...

No comments:

Post a Comment