Sunday, May 8, 2011

8-5-2011-5 BuLaN sUdAh

 

(CewAH,CutE Lah KuNuk KO bEgItu?MeMAng pun)

~chak~chak~chak~  Auuuuuuuuchak!!!!!huray!!! today is 5 bulan  dah jadi ultraman....huahuahuahuaaua....5 bulan tseksa..but syok jugak,,,,,hahah,,,,beban kurang,fun ma kawan,n dapat semangat baru.hohoho...Menderita jugak bila mengenangkan orang yang di sayang,but kalo dah begitu kejadian nya..maw di buat macam mana kan,,enggak boleh di paksain dong.,hurm,,syukur la bulan ni aku hepi-hepi walaupun asyik-aSyIk  jugak ingat ma dia..hurm,,,,,"BuBu,,Ko Ni r...BeTuL-bEtuL LARH tAW...",,buat orang sakit jiwa owh.....berani betul ko buat RocKERs GeMiLaNg Ni Gila MA ko aR....,,nasib ko aku sayang,kalo tidak,,,,kena SMacKDOWN jugak ko ni oleh aku,,,,adudududui.................STPM tidak lama lagi.mengharap sangat ALLAH terangkan HATI ku N buka hati ku untuk melupakan ko,,mengharap sangat ko bukan jadi pembakar semangat ku...b"coz kalo ko jdi pembakar semangat ku..memang lemah la aku,,,,,so...dengan doa dan harapan...LENYAPKAN LA DIRI MU DI HATI KU...moGA AkU dapat yang Baru dan menerima ku seadanya..AMIN............hahahahah...OWH ya....tidak di lupa kan jugak,,KONCO-KONCO Ku.......huahuahauhaua...KAMU LA KONCO KU YANG KU KENANG SAMPAI MATI....MAKASIH yaw~~~To My BeloVed CiKgU,,kAMU LAH pEnYiNaR hIDuP ku...terima kasih tidak terhingga,hANya TUHAN yang maMpu BALas jASA ciKgu(ni tuk text hari guru,awal2 d wish..hahaha)..owh ya...x lupa jugak,,,buat BONDA ynag tercinta.......muahx...thanks coz jaga n syg me as son.EVEN ANAK MU NI nAgA YAng CeMErlAnG.hehehe.....(ambik peluang tuk wish hari ibu jugak,,hahah)

No comments:

Post a Comment