Tuesday, May 24, 2011

argh!!!!rindu~rindu~rindu~~~~



Even I`M DOWN BUT MY LIFE MUST GO ON
yuhu!!!!!auchak!!!!...argh!!!.....Gara-gara terdengar Lagu Panga ko sayo boleh2 aku ingt ma c BuBU......jahanam Yo.........aduina....sakit kepala.....betul-sakit kepala ku terus,hilang mud aku maw belajar...aiya.......selalu nya kalo rindu dua aku dengar lagu yang metal-metal n rock n RolL(UNTUK TAHAN MAU NANGIS.wahahaha)....skali mama ku pasang lagu tagalog...adoi nah.....caaakiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!....trus my head oToMatik remaind to my eX larh...huahuahuahua....hurm,,,skng dia sdh hbs spm,,,DenGAR-DENGAR KO MAU KELANTAN AR...DENGAR-DENGAR lagi UiTM..hurm...mana-mana jak la  ko pegi ya..asalkan ko bahagia dan dapat capai cita-cita ko menjadi PENSYARAH..amin.......di sini always mendoakan mu......apa-apa pun....ko memang KURANG AJAR bah....DIA LAH BAH INI......apasal aku trus fikir ko ah.....even aku sakit hati,syg,rindu,cinta n hampa ma ko..aku tetap jugak doa kan ko n syg ma ko....hurm.......ko larh pompuan yg paling hebat,sal membuat aku jadi GILA...wau!!!!!..hahaha.......hurm......apa-apa pun...I`M MISS YOU SO MUCH...moga ALLAH sentiasa melindungi mu..amin....

No comments:

Post a Comment