Monday, May 30, 2011

au!au!au!


alolololo....sweet nya ko BuBu

wahahaha.....

yuhu...auchak!!!! au!!!!!!au!!!!!!!!au!!!!!!!!! NURSYAFIQAH ELLENA BT GOHAR!!!!!!!!!!!!!!!.....

argh!!!!!!!!!!!!!!!!!...macam mana larh aku mahu kasih lupa ko ni ar..........malar aku ingat ma ko ni...buang masa betul.........aku tahu la ko ni cute,tapi agak-agak la...gf orang sudah pulak ko ni....adedei.......sakit buzzz........kenapa larh ko tidak pandai lenyap di kepala aku,time-time aku mahu STPM bh ni tahun,,kalo tahun depan tidak jugak aku kesah,,,tapi kenapa mesti ni tahun,,,,aiya........seksa betul owh hidup aku....kenapa la ko buat aku begini,,sudah la aku ni x hansambui..ko kasih main lagi perasaan aku ar......berani ko ya...huhu....hurm........x apa larh fyqa....janji ko bahagia jak dengan apa yang ko ada sekarang...aku doa-doa kan ko bahagia syak selagi aku masih boleh bernafas...amin....dengan Doa dan Harapan moga ko sehat dan bahagia selama nya......

No comments:

Post a Comment