Sunday, May 29, 2011

seksa jiwa dan raga

yuhu....auchak!!!!....hu,,apa larh mahu jadi sama aku ni..bila larh mahu MAJU-MAJU ni ah...hurm...1 TAHUN SETENGAH aku sudah tidak buat maslah-maslah yang aku pernah buat ketika dahulu,uh..ada perubahan la sikit.tapi kalo boleh kasih larh perubahan yang boleh membanggakan aku sikit,biar pun sikit.sekurang kurang nya aku rasa bersyukur N tahu yang aku boleh berubah.....hurm........kadang-kadang terfikir jugak,layak ka aku begini...patut ka aku begini...walaupun sudah sengsara jiwa tapi masih mampu senyum lagi di depan kawan-kawan,macam orang tiada masalah,padahal banyak benda yang mahu di fikir.cikgu selalu cakap,jangan fikir kan benda-benda di luar selain belajar,But macam mana mahu di elakkan kalo benda tu memang bermain di fikiran.benda-benda begitu tidak boleh di elakkan sudah.so,terima la kenyataan n berusaha la untuk memajukan dan mendapatkan balik benda yang sepatut nya aku ada..hehehe.....cakap pasal kawan-kawan,aku heran jugak dengan kawan-kawan aku ni.....ada yang macam-macam perangai,ada yang mahu dia d faham,tpi dia x mahu memahami,,nah,,,,ini susah ni...hahahah.....bahaya ni gink.....ada lagi kawan yang sentiasa kin sakit hati...tapi sudah kawan nama nya...x boleh kita makan....nasib la aku ni budak yang suka berkawan..kalo tidak..CONFIRM wujud kawan makan kawan...adududuiiii..PALIS-PALIS larh.........jauh2 ko..hahaha...x mahu larh aku....hahahahah..DENGAN DOA DAN HARAPAN~~~~ semoga aku masih mampu senyum walaupun dalam kedukaan..amin....

No comments:

Post a Comment