Saturday, June 18, 2011

4 Bulan Yang Membunuh



Senyum Walaupun Ada ONAR d Jiwa

YuHU... auchak!!!!! Nah.......mampus ar aku kalo macam ni...4 bulan jak lagi ni..dah la cg Kang marah Betul dengan keputusan EXAM aku...adei.......... ONAR betul,,,,USAHA!USAHA!USAHA!!!! itu yang aku kena buat sekarang,sebab masa depan aku cuma 4 bulan jak lagi di mana aku akan berada.Macam cg KANG cakap,kamu akan berada di kelompok mana jika kamu habis STPM ni...adei.....betul jugak ckp mu tu cg,,,,hu..bila larh tuhan mahu bagi aku semangat ni ya...hahahaha...apa-apa pun..aku kena terus maju dasn berusaha,4 BULAN bukan nya lama....nah!!!! Di situ la kita tidak b'ngam!! hahahaha.........Risau juga sebenarnya aku ni.apa yang akan jadi ya di dewan peperiksaan tu nanti,apa yang aku tulis tu la masa depan ku sebenarnya.IBARAT HIDUP MATI KU DI TANGAN SENDIRI......Cikgu!!! ko jgn mahu kasih takut-takut aku bah.....ko bagi aku semangat bah cikgu.........aku boleh buat ni kalo aku ada semangat..kau REE jak cikgu....DENGAN DOA DAN HARAPAN,aku akan berusaha cikgu,tidak juga aku hampa kan kau..insyallah.....

No comments:

Post a Comment