Wednesday, June 8, 2011

6 bulan jadi GoKu:8.6.2011

Hope U aLAWAYS hAppy with HiM




yuhu.auchak!!!!!!!!!!!!!...hahahhaha........sedar x sedar 6 bulan sudah aku jadi Gila.....hahah.tidak apa...tidak apa.......hahahha.....hurm,,x sedar masa berlalu ya,,aku rasa macam semalam jak kita berpisah.Kenapa larh nasib ku begini...macam Pelakon-pelakon selalu cakap,TAKDIR....hahahahha.............MEMANG betul.InI TAKDIR KU,di KECEkan dengan teruk.kunuk-kunuk KUMBANG BUKAN SEEKOR BUNGA BUKAN SEKUNTUM,what the hell with words.agak-agak la,memang betul apa yang di cakap.tapi dalam STORY ni bukan melibat kan bunga dan kumbang.hahahaha...very duppang larh......hurm.....ni melibat kan HATI dan PERASAAN...Hati just 1,kehidupan di dunia cuma sekali.so if dah mati.mati la sudah......BUT,,,ini takdir yang tidak boleh di ubah,memang aku tidak dapat ubah takdir ni..and at the same time...ADA TAKDIR YANG BOLEH KU UBAH...huhuhu...insyallah,itu yang akan ku KEJAR sekarang........hurm,,dengan IZIN tuhan..TENGOK jak la nanti.......TO my BELOVED exBuBu.......Tersenyum la ko ketika mengenang kan ku,kerana saat itu aku pun merindui mu..  MENANGIS kAu jangan ketika diri mu MERINDUI KU,kerana Saat itu aku tiada sudah berada di sisi mu.. ..pEJAM KAN LAH MATA KU,KERANA saat itu kau  AKAN bermimpi kan kenangan INDAH kita bedua...TIADA apa lagi yang tersisa untuk ke Selain KENANGAN manis kita yang hanya UnTUK ku KENANg Sampai Ku KE alam KuBuR.....


 Jangan pernah menyesal dengan apa yang telah kau lakukan kepada ku NURSYAFIQAH ELEENA BT GOHAR,,kerana tak pernah ku salah kan kau dengan Semua yang berlaku.InGAT LARH segala nya bahawa        
aku pernah menjadi Kekasih mu.dan berterima kasih aku pada mu kerana membuat kan aku mengenali dunia alam percintaan dan membuat diri ku menjadi yang lebih baik.


   WALAUPUN sakit diri ku kau tinggal kan,,WALAUPUN kau membuat kan diri ku Menjadi GiLA...tetapi BERTERIMA kasih AKU PADA mu,keranan KAU pERNAH Mmebuat KU bahagia Walaupun HaNya SekeTika~~~....



   Dengan Doa dan HARAPAN...aku akan mengubah 1 lagi takdir YANG AKU RASA AKU mampu Ubah....dengan izin TuHAN......hanya untuk 4 bulan sahaja untuk Ku MENGUBAH TAKDIR itu........KALAU AKU TIDAK MAMPU mengubah takdir ITU..aku akan menghabis kan sisa Hidup ku sebagai manusia yang ingin menjalan kan hidup nya tang terakhir sebelum Pergi MEnghadap pencip ta nya....


      6 BULAN sudah ni..........SEMOGA aku masih mampu untuk berusaha mengejar impian ku yang kini membeku dan juga semoga KEMBALI la semangat ku YAng dulu..........DENGAN DOA DAN HARAPAN.......KEMBALI larh KAU semangat ku.....I NEED you  MY SOUL!!!!..amin.....

No comments:

Post a Comment