Wednesday, June 15, 2011

Iman yang Bakal Runtuh~~~~

Yuhu!!!! Auchak!!!!...huhuhu... Sakit kepala yaw.....tidak lama lagi Runtuh sudah Iman di dada ni,,,tidak tahu larh kenapa aku brgini ni...adei.....banyak betul masalah ni eh..tidak selesai 1,dapat satu lagi,murah betul my rezeki ni ya..hahaha..memang betul~betul aku kena uji ni..ni pun aku tidak taw,ujian ka atau pun takdir...esesesese......ayat dalam jo....hahahaha.....banyak betul masalah ni...df sekolah jak ada 3 masalah..anata nya adalah,MUet Band 1.Penyelidikan Bkali kali ku padam,P.A belum siap(tidak dapat laptop 16 hari bulan)HURAY!!!!!

  apa yang mampu di buat cuma senyum jak dan terus berusaha menyelesaikan semua masalah,pasal LAPTOP tu,hurm...x kesah larh aku..sal dari cg jak tu,mau bgi atau tidak...sal bukan laptop yang buat stpm aku lulus..kalo pasal muet tu...hurm......insyallah,,aku cuba lagi........hurm,,,soal penyelidikan....argh!!! ini yang ONAR ni...betapa bagus nya cg Ramlie tu ma student nya.....pa-apa pun,,mesti mahu buat yang dia boleh cakap bagus jugak,,,,jadi,mau tidak mau...wajib mahu buat yang terbaik...hurm...betul-betul seksa owh macam begini,4 bulan lagi aku stpm ni...tidak tahu la apa yang akan jadi ni.....aku kena jugak berusaha walaupun NYAWA terbuang,sebab aku mesti BUKTI kan yang aku betul-betul mahu berubah,dan bsyukur ada perubahan sudah sikit.benda yang aku tidak pernah nampak,aku dah nampak.

   hurm...walaupun susah keadaan ku sekarang,aku mesti sedar yang aku kena buat betul-betul,,macam cg kang cakap.PELUANG masuk UNIVERSTI senang,cuma pelajar jak yang tentukan.(ayat nampak senangkan).Tapi,tu larh....ALways Onar come ToO sTUDENT.....hahaha...heran jugak aku ya...why setiap insan ada msalah nya yang tersendiri,,MEMANG betul  BERMASALH TU bagus,kerana itu mampu mengajar kita untuk MATANG.but mahu mengawal, MASALAH tu yang aku masih tidak paham macam mana mau handle...Lagi-lagi dengan kepala yang serabut sekarang,MEMANG TIDAK BOLEH berfikir dengan baik sudah aku ni...ADEiiiiiiiii.........mAmpus ar kalo mcm ni bosss....hahahaha.........sedar tidak sedar tidak lama lagi aku STPM ni,,but kenapa jiwa dan semangat ku BELUM lagi DATANG sedangkan itu yang aku perlukan sekarang..........

       14:6:2011= hari yang buat aku betul-betul sakit kepala,, kalo bertambah lagi masalh ni.insyallah KEMBALI ku ke jalan lama dan IMAN Ku wajib runtuh...dengan menggunakan MOTO hidup yang LAMA.."BIAR JAHAT ASALKAN TIDAK SAKIT HATI". hahahaha,,,,,

    DENGAN DOA DAN HARAPAN,,,bagi lah aku semangat untuk sentiasa berusaha dan bersabar,sentiasa lah bagi aku petunjuk unutk menuju kejayaan...,walaupun sakit di tinggalkan CINTA,walaupun sakit dengan ONAR-ONAR yang ada di dada,,walaupun sentiasa aku di hasut supaya back to my old life...     AKU TETAP AKAN BERUSAHA UNTUK BERUBAH!!!! (dengan izin tuhan)

No comments:

Post a Comment