Sunday, June 5, 2011

Onar always come to me

Yuhu..auchak!!!.....argh!!!,,SAKIT KEPALA...onar.onar.onar.....HARUS kah ada ONAR dalam hidup ku..huahuahuahuahuahua.....ini yang menjadi persoalan nya........hurm.,...seksa juga ku rasa..kenapa lah aku mesti hepi n fun di depan orang sedangkan aku ni sudah di ibarat kan Mati semangat hanya jasad yang Hidup..hurm....kenapa??kenapa??kenapa larh aku ni betul-betul FRiendly,,sehingga kan kawan-kawan tidak nampak yang aku betul-betul memerlukan sokongan dan semangt daripda mereka...wahy??why???why??? why im must be a fun boy eevn im in sadness now???/hu..x paham juga aku.Maybe sudah begini attitude ku kali....apa larh mahu jadi ma aku ni ya..hahaha.....sekarang cuma 1 benda yang di kejar,PELAJARAN.kalau ini pun aku MUSNAH.aku sendiri pun tidak tahu mahu berkata apa lagi...uhhuhu.....Hajat di hati mahu jadi macam dulu,jadi budak jahat.alangkah best nya kalo aku jdi jahat macam dulu,LAGI BAGUS JAHAT DARIPADA SAKIT HATI..kan,,,hahahaha...tapi apa leh buat...sudah bertekad mahu berubah...hehehe..menyesal pun tidak boleh....so..haruslah menjalani hidup yang seksa begini.untuk 1 tahun ni..MEMANG AKU AKAN TERSEKSA.lagi-lagi masih dalam keadaan trauma mengenangkan cinta ku yg telah di khianati...(cewah!!!!!leh buat lagu larh..huahuahua)...hurm,,,,,ada kawan pun,bukan suma nya dapat membantu..ada family pun,,x semesti nya mahu harap dorang jak...hurm,,,aiya..bila larh aku betul-betul hepi mcm dulu ni ya..huhuhu..semenjak BREK ma BUBU...ALYWAYS ONAR COME TO ME...aiya...sakit buzz.......hanya mampu menumpang kegembiraan adik angkat n kawan-kawan jak.....untuk diri sendiri belum lagi menjelma,,uh.....ada yang datang pun x kena dengan masa nya...lagi-lagi belum dapat buatg aku rasa mahu terima drg...hurm,,,,,apa-apa pun..dengan doa dan harapn..MOGA aku dpat BERSABAR n sentiasa TABAH untuk MENERUSKAN hidup ku...AMIN...

No comments:

Post a Comment