Friday, June 24, 2011

Teto Boleh Buat

                                           




   
   Yuhu!!! auchak!!!!! ngooong...nggong...ngoonggg....(start enjin sudah) 4 bulan  Maka Bermula nya peperangan yang meletak kan aku berada di kelompok masyarakat mana..Adeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..MAMPUs doh!!!! hahahaha.......kalo larh aku gagal N tidak dapat masuk UNIVERSITI....mesti aku kena cari jalan lain untuk MAJU kan DIRI..But lubuk kejayaan sudah di depan..x kan mau di biar kan.....ibarat jongkong emas dibiarkan begitu sahaja,(sepa mau ulang STPM buat kali ke dua oi...)hahahah.......niat di hati sudah hilang di telan duka,semangat yang kental sudah cair di siram air mata kesedihan....WAU!!!! Go hell larh with the words!!! I dont care anymore.....i want to be a sukses in my life even im lonely right now..huahuahuahuahuahua.....dengan menyimpan KATA BOLEH d hati..DENGAN IZIN TUHAN akan ku laksana kan....Jika jepun mampu menguasai tanah melayu dan temasik...mengapa ku tidak boleh menguasai UMS!!!???hahahaha...sdgkan james brooke dan datuk jimmy choo@ex tuan punya kasut yg berjenama jimmy choo,mampu menjadi orang yang berjaya,,,why i cant????hahaha...dengan doa dan harapan..insyallah........aku berusaha hingga nescafe 3 in 1 aku habis akan ku berusaha....kepada tuhan yang maha esa......ko bagi la bah semangat ku yg dulu-dulu tu,,,x ko ksian ma aku ka????/sudah la seksa gara2 c NURSYAFIQAH ELLENA BT GOHAR yang memegang ic bernombor 930918.12.5968. sekarang ko mau aku terseksa gara-gara kegagalan ku d STPM LAGI ka....bagi la peluang ma HAMBA mu yang lemah ini.....wahakz!!!!!...jika mampu ku ke planet pluto,akan ku ke sana untuk mencari pekerjaan.....tapi malang nya ku hanya insan yang lemah dan dupang yang hanya inginkan kejayaan dan mengubah nasib keluarga dan diri sendiri.............au!!!!!!!!!!!!!! DENGAN DOA DAN HARAPAN.....dengan LAFAZ bissmillah............


           TETO BOLEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AU!!!!!!!!AU!!!!!!AU!!!!!!!!

Dengan berpegangkan MOTO HIDUP:
                           
             "BIAR JAHAT ASAL TIDAK SAKIT HATI"

No comments:

Post a Comment