Thursday, July 7, 2011

7-7-2011 Menadah Tangan Pada Tuhan yang Maha Esa

Yuhu!!!!!!!!!!!!!! auchakkkk!!!!!!!!!!!yearh!!!!!! 3 tahun 4 bulan sudah(DALAM MIMPI) wahahaha......sepatutnya.....kalau waktu kami kapel dulu,kami sudah bagi ucapan ni....alahai!!! SWEETnya!!! hahaahaha...TAPI sekarang kau bagi ucapan sama orang lain sudah ar...hahahaahaha...tidak apa lah..janji kau bahagia kan....kau sendiri cakap ma aku time 8 haribulan 12 2010..ko bahagia jugak ma dia,sebab dia dekat..haha..so kalau kau bahagia,,aku hanya mampu ucap semoga kau berbahgaia sama dia jak la ya..hahah.....yang aku disini hanya mampu memberikan mu doa agar kau diberkati dan juga dimurahkan rezeki,,semoga apa yang kau buat dapat berjalan dengan lancar tanpa ada halangan daripda mana-mana masalah..hahaha......adesh!!!adesh!!adesh!!!!!!dush!!!!!!........terseksa eh aku kalo macam ni...hidup bagaikan kotak kosong yang sedang di basahi hujan airmata...ceh!! hackpui!!!!!...cukup larh..hahaha.malu I....hahaha....adei...fyqa,fyqa,,fyqa,,,why u make me like this...why u make me a crazy boy..hahaha..Macam orang selalu cakap..perempuan bukan satu di duina...tapi hati aku ada ruang untuk semua perempuan di dunia ka??wahhaa......sudah la aku ni tidak hansambui.....kecewa lagi....hahaha...ustaz2 ckp,ni semua ujian daripada Allah s.w.t but malang nya,aku just manusia lemah dan juga manusia yang bodoh...maklum la..manusia tidak akan lari dari membuat kesilapan kan...hahaha....hurm......apa2 pun..NURSYAfiqah ellena bt gohar......semoga KAU bahagia di sana...aku disini HANYA mampu MENDOAKAN mu yang berada disana..DENGAN DOA DAN HARAPAN..semoga KEKASIHMU kINI Lebih memahami mu,mejaga mu dan juga mampu membuat mu tersenyum selalu..AMIN!!!

No comments:

Post a Comment