Monday, July 25, 2011

Hidup Tidak Seperti Dulu

Yuhu!!!!
auchak!!!
YAIIIIIIIIIIIII.....mampus jugak ya kalau macam ni kehidupan yang di jalan kan,,memang dahsyat yaw!!!
mati semangat boleh di IBARATkan lemas tanpa pelampung...hurm....betul-betul...
hahahaah...adeina....dapat gf baru pun,,,,,BARU jugak kasih lepas...memang dahsyat eh.....
ONAR-ONAR-ONAR-ONAR....
PERKATAAN yang always in my MIND...hahaha
MANUSIA TAK KAN LARI DARI KESILAPAN...but why/???
UJIAN KA???hahaha
hurm...tadi ada ustaz berkata bahawa kita hidup d dunia ni hanya sementara...

SURE....memang sementara pun....but kehidupan yang hanya mimpi ni pun sudah seksa dugaan nya apatah lagi d kehidupan yang sebenar....hurm,,mesti lagi kuat cabaran nya kan.....hurm...
hurm.....HIDUP ITU INDAH~~~ memang kehidupan yang TUHAN bagi itu INDAH....but!!!
why manusia sendiri yang menjahanam kan keadaan....hurm....aku heran jugak....

macam mana acuan,begitu lah kuih nya...HUrm...TIDAK TEPAT dan AKU TIDAK SETUJU!!!!
jangan salah kan ibupaba atas apa yang telah terjadi semua..sedangkan anak ustaz pun boleh terjebak ke lembah jahanam,apatah lagi anak yang kurang kasih sayang...kan,,kan,,kan,,hehehe..nah...so....aku langsung tidak setuju dengan perkataan tu...

hurm.....
ALANGKAH best nya kalau hidup macam dulu...SENTIASA ENJOY jak..walaupun menyakitkan orang lain...hidup tetap gembira..tanpa perasaan apa-apa,tapi apabila sudah meningkat dewasa ni...hurm..apa pun susah N semuanya pun menjadi masalah...TERUK benar....hahhaha

MAHU x mahu....kena juga teruskan kehidupan yang kian menjatuhkan ku....
DUNIA MAKIN MAJU,
AKU MAKIN RUNTUH,
BILA HIDUP DAH RUNTUH,
AKU TINGGAL GIGIT KUKU,

ahahahaha.....DENGAN DOA dan HARAPAN...

sentiasa melakukan yang terbaik dan terbaik untuk diri ku
agar aku mampu meneruskan kehidupan ku di dunia yang kian membunuh ku 
walaupun sukar,aku tetap berusaha selagi ada orang yang mampu menegur ku dan juga membimbing ku ke jalan yang betul dan juga ke arah kehidupan yang benar

AMIN

No comments:

Post a Comment