Tuesday, July 12, 2011

Konco Berat Ku Selamanya

Yuhu.....AUCHAK!!!!! ah...kali ni,bukan untuk c FYQA..hahahaha..jadi jgn salah faham yarh.....ni kali aku mau bercerita tentang SALAH SATU mY KONCO BERAT .a.K.a BESTFRIEND..hurm.....budak ni aku panggil DORAEMON....dia memang konco ku yang bek,sebab dia ihkls berkawan dengan aku,macam kawan-kawan ku yang lain........Yang aku tidak boleh lupakan jasa baik nya,dia jaga aku time aku celaru,hurm..kira ambil berat larh,lagi-lagi dia ni tua beberapa bulan dari aku(kakak la kunuk),hehehe...walaupun dia  kini jauh di perantauan(ceh!! kat semenanjung syak pun),tapi  dia masih ingat kawan-kawan dia kat sini..hurm...gudjob my fren..hahaha..macam ni baru larh kawan...hohohoh....walaupun hubungan kami cuma sekadar kawan baik,tetapi kami tetap FUN..sebab kami betul-betul berkawan..hehehe..SYUKUR KU pada tuhan yang maha esa sebab mempunyai  kawan yang sebegini rupa..walaupun aku ni hanya budak yang sentiasa have ONAR dijiwa...but aku ada kawan-kawan yang SUPER semua..haha..superfriend larh dikatakan..heheh.....WALAUPUN aku masih TRAUMA,tapi aku tetap hepi sebab ada kawan-kawan yang macam begini..hehe..tidak lupa juga dengan kawan-kawan ku yang sentiasa buat ONAR...hehe..jangan RISAU.....kamu semua aku sayang jugak..KITA KAN KONCO BERAT....hohohoh... TERIMA KASIH SEBAB AMBIL BERAT AKAN TENTANG KU....semoga tuhan sentiasa memberkati mu dan juga akan memberi mu SEMANGAT untuk meneruskan PERJUANGAN MU UNTUK BERJAYA.....dengan doa dan harapan...konco sampai mati..hahaha

2 comments: