Sunday, July 3, 2011

Masalah Jangan Di Layan

(APA YANG DIFIKIR TU?)


     yuhu.......AUCHAK!!!!!!! hurm..........ONAR,ONAR,ONAR, itu yang bermain difikiran KU....hahahaha.....CIKGU aku cakap...SEMUA ORG ADA MASALAH...tapi tetap boleh buat apa yang mereka mahu...hurm..n mcm2 la dia cakap........


  kalau difikirkan banyak kali,memang cakap nya tu macam lain macam..(memang pun),TAPI...kalau difikirkan sebanyak 28 kali....apa yang dia mahu sampai kan tu sebenarnya...baik dan juga salah satu TIPS untuk meneruskan perjuangan yang suci(belajar sampai mampus) untuk pelajar nya yang ALWAYS HAVE ONAR IN GINAVO....hahahahahaha.......


  maksud disebalik kata-kata nya tu...JANGAN TERLAMPAU LAYAN MASALAH ITU....hahaha..ya!!! aku yakin,,itu yang dia maksud kan terhadap aku dan kawan-kawan ku(3 ONAR)...sebab selepas aku dan 3 ONAR kaji pasal cikgu aku,memang luar biasa(itu secret ar),,n apa yang aku nampak...hasil nya dia menjadi seorang guru yang berjaya,ibu yang penyayang,isteri yang mithali dan juga salah satu keluarga yang bahagia......... AMIN!!! terima kasih cikgu...aku paham maksud mu tu....hahahahaha....


    dengan doa dan harapan...aku mencuba untuk membuat apa yang dicakap oleh cikgu tu...dan aku fokus kan apa yang patut.......insyallah cikgu...hahaha......DENGAN DOA DAN HARAPAN....teto akan berusaha.....AMIN....

2 comments:

  1. berterip jak kau to. hha. au.! au.! au.!

    ReplyDelete
  2. ceh!! diam ah!! huahuahua au!!au!!au!!

    ReplyDelete