Saturday, July 30, 2011

Mengharapkan Dia yang Mengubah Diri Ini

yuhu...auchak!!!!! yearh!!!!!! AKU ADA GF SUDAH!!!! hahaha..aku tidak malu untuk mengaku yang gf ku lebih matang dari aku.....hohohohh...so????hurm...budak ni yang berjaya buat aku jatuh hati semula dengan perempuan.....hurm..makasih ya...heheheh....hohoho~~~~~ hurm.....sangat mengharap aku pompuan ni akan buat aku berubah kembali dan juga bersemangat semula...hehehe..amin...berdoa aku puas-puas supaya memang betul la pompuan ni sayang kat aku..n jujur dengan aku.....aku tidak mahu pisang berbuah 10 kali...hohoh.....now baru aku nampak bahawa orang yang sabar pasti akan mendapat yang lebih baik...hurm...berharap aku budak ni baik....syukur alhamdulillah aku sekarang sudah ada feel dengan dia..walaupun masih awal,tapi feel aku secara mendadak telah naik..hohoh....thats mean.im fall in love lah bah...apa lagi....hahaha.....amin,,amin,,amin.so,,,,mulai sekarang....aku akan update pasal dia..hehe..insyallah..moga tuhan tunjukkan bahawa pompuan ni akan buat aku makin sayang,makin mahu menjaga hatinya,dan juga buat aku berusaha untuk mendapatkan semula semangat ku yang telah hilang 7 bulan yang lalu.......hehehe....

dengan doa dan harapan
semoga wanita ini akan membimbing ku 
dan juga akan membuat diri ku rasa kembali bahagia

teto yaksa juga akan bertekad untuk meneruskan perjuangannya hingga ke menara gading
amin

No comments:

Post a Comment