Sunday, July 31, 2011

My Lover




 my gf sekarang..hohohoh...hurm.......BETUL ka ni????? hahahha....wau!!!!! aku sendiri pun tidak percaya..hohoh..hurm......if sure this gurl is my gf..i hope she can accept me as a normal people...hurm......betul-betul OB sudah aku ni...hahaha..argh!!!!!!!!!!!! berapa tahun sudah tidak jadi kili macam sekarang ni..hohohoh............... hurm.....

    Dengan doa dan harapan....aku akan berusaha yang terbaik,,,dan yang paling terbaik untuk jaga hati ni pompuan.....hohoho..walaupun aku tahu sukar..but aku akan mencuba....hehehe..hurm....berharap sangat budak ni tidak mempermainkan aku,,dan sangat-sangat berharap..sebab ni kali  aku nekad dan kali terakhir untuk aku percaya dengan kaum HAWA sudah...so.......berharap sangat kepercayaan aku tidak pudar...hurm,........cakap soal diri aku lak???hurm....syukur alhamdulillah....pompuan ni terima diri ku seadanya..hehehe.....walaupun aku ni banyak kekurangan dalam diri..tapi dia tetap menerima dengan hati yang terbuka..begitu juga dengan aku...BUT...aku akan berusaha untuk improve diri ku..hehehe....sepa tahu kan nanti aku pun akan berjumpa dengan dia d UMS....wahakz!!!!!! 1 thing lagi....hohoh....dia cakap dia study d UMS...nah....semalam jantung aku terbang 28 pusingan keliling rumah..hohoh....terkejut aku..hohoh..rupa2nya...cinta ku ni budak yang berpelajaran tinggi...hehehehe.....adesshhh..nah...tidak boleh nakal-nakal sudah aku ni....hahahha.....nanti kena ceramah maut lak aku....pas2..kena stdy sudah...sebab ada tukang beri semangat hahahha........au!!!!!! bahagia aku yaw!!!!! makasih kepada tuhan yang maha esa...love u ALLAH....hohohohohoh......'ORANG SABAR DI SAYANG TUHAN'..aku betul-betul setuju...heheh..because aku banyak bersabar la aku dapat apa yang aku ada sekarang..hehehe....aku dapat kawan yang baik-baik belaka,tukang sapot sentiasa,dan juga,....my beloved gurl..hehehe....hehehhe...so......better banyak2kan bersabar la ya..hehehe..

DENGAN DOA DAN HARAPAN
AKU AKAN BERUSAHA MEMAJUKAN DIRI KU SENDIRI
DISAMPING ITU
AKU JUGA AKAN BERUSAHA MENJAGA HATINYA.
JANGAN KAU RISAU BAH SAYANG,JUJUR LAK BF MU NI

DENGAN DOA DAN HARAPAN LAGI
TAHUN NI AKU SAMBUT BFDAY DANGAN GEMBIRA DAN JUGA HARI RAYA DENGAN BAHAGIA
AMIN

No comments:

Post a Comment