Monday, July 18, 2011

Rela Mengorban kan Diri Demi Sahabat Ku~~

YUHU~~~~ uchak!!!! hurm.........kawan,kawan,kawan,owh kawan.........sememangnya benda yang POPULAR di MUKA bumi ini....ada kawan yang makan kawan,ada juga kawan yang tolong kawan....macam-macam yang ada pada kawan..hahahaha....I dont know what to say larh~~~~apa yang penting,buat masa sekarang,belum ada kawan ku yang makan diri ku..hehe...BANGGA nya aku ada kawan-kawan macam ni....hahaha...walaupun bukan semua kawan yang tahu keadaan ku yang sebenarnya,TETAPI dorang sentiasa FUN dan juga membantu kalau aku susah..hahah.....kawan macam ni larh yang patut di cari...bukan kawan yang menjahanam kan.....kawan juga yang buat aku tersenyum setiap hari walaupun hari-hari aku terpaksa berperang dengan kesedihan ku(ingat ma ex bubu larh tu),walaupun aku belum lagi mendapatkan pengganti yang menyiram hati yang bertaman ni,kawan-kawan larh yang sentiasa memberi sokongan dan juga nasihat kepada ku......syukur~~~ amat bersyukur aku mempunyai kawan macam ni......SELALU aku berkata,asalkan kamu bahagia.....hohoho...walaupun tidak mampu ,membahagiakan DIRI ku SENDIRI...tetapi aku tetap berusaha untuk membahagiakan kawan-kawan ku walaupun terpaksa berkorban......SEBAB,,kebahagian dorang yang boleh untuk ku tumpang dan juga rasai walaupun hanya sekadar menumpang...heheheh........TUHAN MEMANG ADIL....walalaupun aku di beri cubaan yang sebegini kuat,,tetapi dia memberikan aku KAWAN-KAWAN yang hebat belaka.....BERGADUH tu perkara biasa larh di dunia ni......semua kawan pun memang wajib akan bergaduh jugak.,..heheh..MANUSIA MANA YANG TIDAK LARI DARI KESILAPAN~~~semua nya akan membuat kesilapan....so............harus di ingat kan..bahawa kawan juga adalah salah satu komponen yang penting di dalam hidup ni....TANPA mereka....sunyi larh diri kita...hohoho.....


DENGAN DOA DAN HARAPAN
KEKAL BERSAHABAT LARH KITA
HINGGA KE AKHIR HAYAT 
DAN JUGA HINGGA KE ALAM KUBUR
TETO SAYANG KAMU SEMUA
AMIN

1 comment:

  1. hoho..teto sayang suma kwnnya..au!! au!! au!! main kau sprooky! haha!

    from: kelass kaw teah amai!

    ReplyDelete