Sunday, July 24, 2011

SAKIT HATI YAW !!!!~~~

YUHU!!!!!!! auchak!!!!!
sial larh kalau macam ni!!!! orang lain punya hal aku pulak yang jadi sasaran
betul-betul sial!!!!! adeiiiiii.....sudah larh BERTIMBUN masalah ku ada lagi WUJUD 1 masalah 
BETUL-BETUL ONAR owh

Yang kimbets nya lagi.......PARENTS aku SUDAH FIKIR LAIN-LAIN about me!!! argh!!!
so FUCK 'N' DEAD yoooo..
uh.....NYESAL jugak aku tidak dengar cakap KAWAN-KAWAN aku....
SELALU DI TEKAN kan,,,'jangan terlalu friendly sama orang kalau buat bestfriend'
dushhhhh!!!!...baru aku dapat pengajaran atas kedegilan aku tidak mendengar nasihat kawan-kawan ku.....

UH
kunuk-kunuk ujian dari tuhan yang maha esa larh ni ar ni kan.....deiiinaaaaa.....FULLBLAST sudah aku kena uji sebegini....sudah la aku ni hanya makhluk TUHAN YANG LEMAH...dapat ujian oun sebegini......
MEMANG ONAR!!!
dush!!!dush!!dush!!!

mampus kalo macam ni selalu kan....

siapalah yang boleh FAHAM keadaan aku ni...
dah lah STPM ku hanya 3 BULAN JAK NI..
aku cuma mau fikir about my study syak pun tidak boleh....
adeiiiiiiiiiii
'APA PUN TAK BOLEH'
this ONAR very make me USELESS MORE...

Dah lah aku ni MATI SEMANGATmdi tambah  lagi dengan ONAR-ONAR in GINAVO ni...deiiiiiiiii
masalah dunia...owh masalah dunia..bila kau mau lenyap dari kepala ku ni ah????
INSYALLAH
mulai sekarang aku akan mencuba untuk tidak friendly lagi walaupun itu PERANGAI ku yang sebenar.....isnyallah aku akan cuba danjuga terus mencuba sehingga aku berjaya..amin.

DENGAN DOA dan HARAPAN
saya akan berusaha untuk tetap meneruskan usaha untuk belajar dan juga untuk memeinggirkan sikap FRIENDLY saya terhadap orang

walaupun sukar aku tetap juga akan mencuba,aku hanya akan FRIENDLY dengan kawan-kawan aku yang aku betul-betul anggap dia kawan aku...
AMIN

No comments:

Post a Comment