Friday, July 1, 2011

Selamat Datang Bulan 7 & 7 Hari Lagi 7 Hari Bulan 7

yuhu....AUCHAK!!!!! huahuhhuahuahua... WELCOME JULY!!!! & tidak sabar ku menantikan 7 hari bulan 7,lepas tu 8 hari bulan..huahuahuahua..Cepat-cepat kau datang,AKU DAH SET UP NI UNTUK BULAN POSA.....aku mahu menyucikan diri ku.,.huahuahua..aku mahu SEMBAHYANG trawih puas-puas.,....jadi aku akan MINUM untuk kali yang LAST di bulan Yang mulia ini,HURM...........sedih jugak aku mau menyambut bulan posa tahun ni.Maklum la kan.teda orang yang tercinta,dia menyambut bulan posa dengan cinta nya yang di agung-agung kan ketika 8 haribulan 12 2010 tu kan..hahahaa.....dgn doa dan harapan semoga dia bahagia menyambut bulan ramadhan dgn BUAYAPREN nya di sana...dan aku?????AKU?? aku akan menyambut bulan posa disamping keluarga dan teman-teman,lagi-lagi dengan GENG 3 ONAR ku...hahahaha.......apa-apa pun....aku betul-betul tidak sabar menyambut bulan ramadhan .DENGAN DOA DAN HARAPAN!!

AKU MAMPU MENYAMBUT TANPA MY EX BUBU

sentiasa senyum walaupun ada ONAR di JIWA

                   AMIN

No comments:

Post a Comment