Friday, July 8, 2011

Sentiasa Mendoakan Mu Sejahtera Disana

Yuhu!!!!! AUCHAK!!!!! hahahahaha...adesh!!! adeshh!! adesh!!! DUSHHH!!!!!  mampus kalo macam ni..hahaha.....sekarang sudah 8.7.2011,masuk nya 7 BULAN AKU jadi ultraman kesepian.hurm........seksa,seksa,seksa,,,itu yang mampu ku unggkap kan..APA yang aku boleh buat untuk melupakan ini semua???hahahaha....1 jak jawab nya..MAMPUS TERUS,hahaha....Tuhan belum lagi padam kan ingatan ku buat nya,so selagi tu aku akan masih ingat akan diri nya..hehehe....NURSYAFIQAH ELEENA BT GOHAR......my name is rosman bin muhammad??are u still remember me???do know how i feel right now???are you have a same feel like me???have u remember  me like i do for you???have it or not???hahaha....im think NO!!! hahaha..because you happy now with your beloved boyfriend,so why u want to remember me??hahah..im know im not a perfect man,but i wish i can make you happy always.but a destiny not to be come true.n like a people say.tuhan maha adil...hahaha..now,my spirit die and all my body sick,my mind set is die and got ONAR WITH GINAVO...hahaha...THANKS A lot BUBU.....you make me know who i am....hahha..now im realise im very not perfect.but you must know,how deep my love to you untill i will kill my self.....ahahahha........diri sendiri pun tidak tahu larh mahu cakap macam mana.YANG Mampu hanya MENDOAKAN mu sejahtera dan bahagia jak....Walaupun aku MASIH SAYANG ma ko,aku kena sedar yang ko bukan milik ku lagi.hanya masa dan tuhan sahaja yang mampu buat aku melupakan mu,TAPI mengambil masa yang lama.


tertanya tanya jugak diri ku,kenapa harus aku menerima semua dugaan ni ya??sedangkan aku cukup setia dengan kau,mahu cakap kau tidak bahagia aku rasa bukan salah aku,sebab kau sendiri cakap  yang kau bahagia dengan aku.tapi hanya jarak tempat tinggal sahaja yang membezakan..aku rasakau berubah disebabkan harta dan juga kau hanya ingin kan orang yang kau mampu sayang sentiasa dekat dengan kau...DULU kau yang membagi harapan pada ku agar aku melanjutkan pelajaran dan juga mengubah nasib sendiri agar perhubungan kita semakin kuat,tetapi aku betul-betul tidak sangka kau larh juga yang merobohkan segala usaha,semngat,harapan dan juga cita-cita ku.......apa salah ku???hahaha...pernah kau meminta maaf pada ku...TAPI aku berkata,jangan minta maaf pada ku,tetapi minta  maaf pada diri mu sendiri.mau tau kenapa??sebab aku maw kau sedar yng kau sudah tipu diri kau sendiri.....


pernahkah kau memikirkan keadaan aku????? aku rasa tidak......sebab aku tahu keadaan kau sekarang,aku pasti kau sekarang sedang tersenyum bersama nya....aku tidak salahkan kau...sebab itu HAK kau.....aku disini cuma ibaratkan layang-layang yang sudah tidak bertali lagi......DENGAN IZIN TUHAN.....aku akan tidak berhenti mendoakan mu di sana FYQA...iklhs aku berkata....aku sentiasa mendoakan mu.....

MENGHARAP CINTA BARU YANG SAMpai....HURM.........sentiasa aku berharap aku mendapat kan gadis yang baru di dalam hidup ku agar AKU DAPAT MELUPAKAN KAU...tetapi tuhan memang adil,,dia ciptakan aku tidak se kacak dan secomel lelaki lain,tetapi dia ciptakan aku mempunyai kelebihan..iaitu SUKA BERKAWAN...jadi sekarang aku hanya tumpang KEBAHAGIA KAWAN jak..thats why kalau kawan susah aku pun ikut susah....KALAU KAWAN GEMBIRA..aku hanya senyum dan cakap..BAGUS LARH Tu.....hahahaha..memang syok habis aku kau kerjakan....MAKaSIH sekali lagi........

DENGAN DOA DAN HARAPAN..moga kau bahagia disamping kekasihmu....amin!!!!

No comments:

Post a Comment