Wednesday, July 6, 2011

Sentiasa Senyum Tanpa dia Walaupun Sukar

Peminat setia kumpulan Amuk

wahahahahaha
 yuhu........auchak!!!! hahaha...adei......tinggal berapa JAM lae ni tuk masuk 7 haribulan...hurm...walapun sudah hampir mahu 7 BULAN TANPA DIA...aku tetap berusaha untuk GEMBIRA walaupun SUKAR bagi ku.heheh....KAWAN-KAWAN selalu CAKAP, JANGAN DIFIKIR,,but ini bukan fikir.tapi ingat,,,,hurm....kalau larh kita masih kapel,mesti kita sudah set up ucapan ni kan syafiqah..hehehe..but sekarang ko set up ucapan bukan untuk aku sudah..heheh..'N' aku lak set up ucapan untuk diri aku.hehe...IM JUST KEEP LOVE TO MY SELF...hahaha...susah betul gak mau lupakan kau ni ya..hehehe..KAGUM aku.heheh..

   walaupun aku berusaha mahu lupakan kau..tapi susah buat aku,sebab aku cuma ingat kenangan kita bersama jak..IKHLAS bah semua perbuatan kau dengan aku...uhuhhuhu...kenapa larh aku di uji sampai begini tahap nya kan....sedangkan aku hanya manusia biasa yang LEMAH....sekarang mesti kau tengah ketawa-ketawa dengan boyfriend kau..hehehe...kalau aku fikir-fikir kan,,JELEZ betul aku..tapi mau buat macam mana,ko punya HAK pulak tu..hehe..aku hanya budak MALANg yang MENGENANG CINTA YANG TAK kesampaian....hahaha......haiya....DENGAN DOA DAN HARAPAN....aku akan berusaha senyum walaupun tidak jujur senyuman ku...agar aku mampu tunjukkan kepada kawan-kawan dan dunia yang aku masih boleh senyum walaupun ada ONAR di jiwa...hehehe...AMIN.....

No comments:

Post a Comment