Monday, August 8, 2011

7 & 8 haribulan,Semoga LENYAP di Fikiran Ku

yuhu.....auchak!!!! hhahahahaha...selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak.......amin....alhamdulillah~~
hurm.......7&8 haribulan,tarikh yang akan ku  kenang di setiap bulan,tujuan nya untuk mengingatkan kesilapan yang telah aku buat dan juga mengenangkan apa yang terkandung disebalik kisah yang terjadi..hurm......TETAPI..KINI tidak lagi...kerana???? AKU sudah mempunyai wanita yang bernama NURALISSYA..hoho..so buat apa aku mahu mengenang dua tarikh tersebut..hurm......kini,telah terlakar sebuah tarikh baru..iaitu 29.7.2011,wahakz..maw di ingat tu...hahahaha.....adesssshhhhh...... harap-harap lah gurl aku sekarang ni betul-betul jujur dengan aku ya..heheh...dan juga apa yang penting dia ikhlAs menerima diri ku yang serba kekurangan ni.....hurm....so.......apa lae...heheh..just enjoy with her la....hahaha
selalu aku berdoa semoga tuhan tunjukkan jalan kepada ku agar membuat wanita ini benar-benar lihat bahawa aku betul-betul telah jatuh hati padanya..hurm...
harap-harap lah ya...

walaupun pompuan ni kelihatan macam ganjil sedikit dari sikap nya,tetapi aku just berserah pada tuhan yang maha esa,kerana aku pegang apa yang dia pernah cakap pada 29.7.2011,
'aku cinta kau kerana ALLAH'
hurm..ayat ni maybe yang membuat kan hati ku terbuka kepadanya,kerana bukan semua wanita yang akan berkata sebegitu dan juga tiada wanita yang yakin dengan diri yang sedang hanyut ini..
dush!!!dush!!DUSH!!
harap-harap budak ni betul la ya...

so....kini aku hanya mampu berdoa agar dua tarikh ini iaitu 7&8 hari bulan ini akan pupus d kepala ku
dan juga aku akan berusaha untuk menjaga hati gurl ku yang ada sekarang
heheh...so.....wahai tuhan yang maha esa,,
berikan aku semangat agar aku mampu menjalani kehidupan ini dengan sabar,tenang dan gembira

dengan doa dan harapan
aku akan berusaha untuk menjaga wanita yang bernama nuralissya
dengan harapan wanita ini tidak  mempermainkan perasaan ku

dengan doa dan harapan juga
semoga hubungan aku dengan wanita ini akan berkekalan
hingga takdir yang memisahkan kami,
dan aku yakin semoga wanita ini akan mengubah ku 
AMIN

No comments:

Post a Comment