Monday, August 1, 2011

Betapa Bersyukurnya Aku Kenal Dengan Budak ARAB sesat

yuhu...auchak!!!! asalam......huahuahuahuahuahua,,.WHO'S THAT POKAEMON??? <<<<< hurm.ni la my lover A.K.A budak arab sesat,(nama barunya)..hehehe..alahai.....sweetnya ko sayang...hahaha..macam sailormon,cardcaptor sakura,DOMO,n macam arab sesat...huahuahuahuahua..hurm........secara jujur nya..tidak dapat dinafikan sudah....aku memang fall in love dah..hahaha....adesh!!!!....terus terang aku memang terkejut ma gf baru ku ni,,hurm....gf serba boleh rupanya...hohooh............yang syok nya...dia sudi jadi CIKGU aku...heheh..untuk menghadapi STPM ni....dengan doa dan harapan....moga aku dapat belajar something dari dia...hohoh....wahakz....amin..amin..amin..moga aku dapat belajar subjek bahasa melayu dengan dia....hohoh.......sekurang kurangnya beban cg harliana tidak juga bertambah....n berharap sangat lah pompuan ni yang akan beri aku semangat baru untuk terus hidup....TERIMA KASIH TUHAN YANG MAHA ESA kerana memberi kan ku peluang sekali lagi untuk BERCINTA...hohoh.....'ORANG SABAR DI SAYANG TUHAN',,,haha,,sentiasa ku ingat tu ayat..sebab aku sudah banyak bersabar dan hasilnya apa yang ku ada sekarang...hohoh...auchak!!!! hahaha...OB betul jugak taw...hahaha..hurm......Bila la ya aku dapat bjumpa dia ni...hurm..bukan maw bjumpa dating-dating biasa tau...aku dating sebab mau minta ajar dari dia...apa-apa subjek yang dia sudi mahu ajar larh..hehehehe...
    hurm.......UMS....UMS...UMS...heheh..kadang-kadang SEGAN jugak aku sama dia......maklum la..aku ni dah la nakal..pas2 bkapel ma dia pulak tu..hahaha...TINGGI standard nya tu.....AMBIK kos pendidikan BAHASA MELAYU lagi...hahaha..PENGGANTI CG HARLIANA NI taw....(my salah satu cg paveret) hahaha..hurm.....amni,,amin,,amin..moga budak arab sesat ni betul-betul ikhlas la dengan aku ni..aku mana ada apa-apa selain daripada kejujuran hati ku ni...cewah!!!!(akibat kalau telampau frenly ma org) adessshh!!!! makin semnagt pulak aku kalau macam ni...hahaha....2 BULAN JAK LAGI NI STPM aku....harap2 aku mampu berjuang d masa tu...n walaupun di kelas aku ni macam ORANG TIADA OTAK...tapi insyallah aku akan gunakan apa yang aku buat tiap-tiap malam....walaupun amat sukar untuk dorang percaya yang aku ni belajar dengan menggunakan ONLINE....tapi insyallah aku akan mencuba yang terbaik..dan juga aku akan berusaha menaikkan markah exam aku.....hanya tinggal 8 hari jak lagi exam excel aku ni...harap-harap aku dapat la walaupun hanya sikit..sebab nanti d stpm baru aku berabis menjawab..kalau buli sampai pen aku terbakar..hahahaha....dush!!!! TO MY LOVER: sayang,jangan kau worry.....bf mu ni tidak curang jugak. bukan  sikap ku pulak kan buat macam tu....hhehehe......TERIMA KASIH sebab SUDI MENGGANTIKAN TEMPAT seseorang yang pernah membuat ku mati semangat...SO....sekarang semangat ku mahu DATANG balik dah ni..hohoh....harap-harap semangat aku mahu MASUK u tu datang la ke jiwa ku...amin..


DENGAN DOA dan HARAPAN
AKU AKAN BERUSAHA SEHINGGA AKU TIDAK MAMPU
AKU JUGA AKAN BERUSAHA UTUK MENJAGA HATI MY NEW BELOVED LOVER
walaupun aku ni nakal..aku dengar cakap dia jugak..haha..aku kan bf yang baik..hahaha

DENGAN DOA dan HARAPAN
aku juga akan sedaya upaya untuk memajukan diri ku kepada yang lebih baik lagi
dengan izin allah S.W.T 
dengan sokongan keluarga,cikgu-cikgu,rakan-rakan dan juga yang UTAMA my budak ARAB SESAT
aku akan berubah menjadi yang lebih baik...
AMIN

No comments:

Post a Comment