Friday, August 5, 2011

Game Untuk Aku LEPAS STRESS


Empires&Allies
satu-satunya game di facebook yang membuat kan aku melepaskan segala stress ku...
hahahaha......apa yang menariknya d GAME ini????/

jeng~jeng~jeng~

  1. BOLEH DAPAT FRIENDS-kita boleh dapat ramai kenalan dan juga saling btukar pendapat jika ada masalah...hahahaha....
  2. BOLEH MENYERANG ORANG SESUKA HATI TANPA NAIK MAHKAMAH-kan ini game perang2..jadi paham2 lah,,...NO TACHING2 yaw...hahaha
  3. BOLEH JADI BISNES MAN KUNUK2
  4. ada bakal-bakal jadi CHIN PENG
  5. ada jadi mangsa buli(kawan-kawan yang kena minta UFTI yg bernama bluprint) hahah
  6. MAMPU MERAPATKAN SILAHTURAHIM-hahaha...ini kes2 bchat lepas tu mengarut la ni...wahahah  
TIDAkkkkkKKKK

JAGA LAH KAMU..KENA nuckear kamu...hahhahah




huahuahuahuahua.....
KESIMPULANNYA....game NI MEMANG BAIK UNTUK DIRI KU....
DISAMPING AKU SAKIT KEPALA...AKU MAMPU MELEPASKAN SEGALA TEKANAN MELALUI GAME INI...

DENGAN DOA DAN HARAPAN
AKU AKAN TERUS NAIK LEVEL DI GAME INI
DAN JUGA MELEPSKAN STRESS 
AMIN






2 comments:

  1. hahaha.. biar sy yg high lvl ni yg #1 komen kunun dlm blog ko yg nda seberapa ini.. wajajaja.. ehem.. untuk kawan2 yg membaca blog ni n seterusnya gatal2 tangan ko p send komen, selamat bermain game Empire & Allies dlm facebook.. hekhekhek.. kalau korang main game ni add under Teto Yaksa, adess.. secara automatiknya bleh jadi ahli The Greatest Empire & Allies Of Firdaus(sy lah kunun admin dia dlm group tu) hahahaha... adess... nda dapat komen panjang2 ni.. ada org mintak tolong pla.. bah kalau berani marilah sama2 main game EMPIRES & ALLIES...

    P/S : Teto kalau ko kasi ketawa jaga ko.. kena invade trus.. erk?? ko suda bayar ufti kah?? blueprint mana?? ni kali lah ni...

    ReplyDelete
  2. wakakak..kurang asam punya cip....aku pun d minta kan UFTI ka...wakakak..adesssss

    ReplyDelete