Friday, August 26, 2011

im so sorry Sayang

Yuhu
auchak
im so sorry wa sayang
aku betul-betul tidak curang sama ko
hurm
but tidak apa lah
maybe betul aku yang silap n buat ko sakit hati,x apa aku mengerti jugak
walaupun kau belum memberi ruang untuk aku mengenali hati mu
tetapi aku sudah berusaha sejauh mana yang aku mampu walaupun pintu hati mu untuk aku tertutup
maybe betul aku bukan bf yang terbaik buat kau
sebab hubungan kita masih lagi awal n itu jelas



kita sama-sama masih lagi TRAUMA kan
but alangkah baiknya jika kita berdua boleh mengenali hati masing-masing
walaupun aku tidak sempurna tetapi aku tetap berusaha untuk melengkap kan apa yang kekurangan untuk hati mu
INSYALLAH

hurm
maybe betul juga aku memang bersalah sebab belum memahami diri mu sepenuh nya

so

jika aku ada membuat salah dengan mu 
aku menyusun sepupuh jari untuk meminta maaf
yang baik datang nya dari Allah s.w.t dan yang buruk datang nya dari diri ku sendiri


DENGAN DOA DAN HARAPAN

AKU BETUL-BETUL MINTA MAAF JIKA MENYAKITKAN HATI MU

AMIN

No comments:

Post a Comment