Saturday, August 13, 2011

ku bermimpi dan terus bermimpi

mimpi
hidup ku ibaratkan mimpi dan terus bermimpi
hurm
in B.I we say a dream...
wahahahhahaha..ceh...mau speaking la tu..
hurm......mimpi....betul2 mcm mimpi jak aku rasa...
hohohohohoho..
7 bulan yang lalu aku diibaratkan manusia yang mati semangat,
but today aku rasa aku seperti bermimpi pulak...
hohohoh

ini larh yang di gelar kehidupan,ciptaan tuhan yang maha esa...
esok lusa dan selamanya kita belum tahu apa yang akan berlaku,
as manusia ciptaan tuhan kita hanya mampu menerimanya,,
insyallah

dush!!!dush!!dush!!!
my name is rosman bin muhammad
hobi suka bermimpi
ada gurl yang bernama nuralissya mohd farish
gurl yang comel mcm pokaemon
hurm

sebagai budak yang di ibaratkan bakal-bakal tiada masa depan yang kukuh
aku akan terus bermimpi dan bermimpi untuk mencapai semua mimpi ku walaupun itu adalah amat sukar untuk ku kecapi nya.
hurm.....apa yang di mimpikan??

banyak!!!
hahahahahahaahaahaha
firstly aku mimpikan kehidupan ku..
hurm..apa yang aku perlu untuk kehidupan ku...
hurm...opkos la kebahagian dan juga rahmat tuhan.
family adalah kewajipan
hahahahaha
sebab nanti aku juga akan membina sebuah keluarga
so better utamakan la family agar aku dapat belajar sesuatu di situ...

secondly aku mau ada gurl yang penyayang dan juga yang caring ma aku..biarlah dia queen control asalkan aku terjaga..huahuahuahua...makin jugak aku sayang...

4th lak,aku mau mencapai cita-cita ku,dan cita2 itu adalah,,ingin masuk ke UNIVERSITI
FUYOOO
berat owh tanggungjawab tu...
hahaha...form 6 ni pun sudah mau mampus....
but x apa...aku tetap gak berusaha...
dan aku akan buktikan yang aku boleh masuk U walaupun aku ni MULAU

hurm......memang macam ni lah kehidupan ku....even always having ONAR in ginavo
but i still fight for my life to be a better..
insyallah

dengan doa dan harapan
aku akan berusaha selalu dan juga terus melaksanakan mimpi-mimpi ku
dan juga moga sentiasa gembira di samping wanita yang ku sayangi

amin

No comments:

Post a Comment