Sunday, August 14, 2011

Ku mencuba memberikan yang terbaik walaupun bukan yang terbaik

yuhu!!! auchak!!!
dush!!!!!
hurm....
dah masuk 17 hari ya aku ada gurl
hurm...
walaupun masih awal,,
hati ku sudah terbuka untuk dirinya
hurm
maybe disebabkan dia lebih matang??or aku sudah kenal dia??
dush!!!! aku sendiri tidak tahu..
hohohohooh
walaubagaimanapun
aku sentiasa berharap aku mampu memberikan yang terbaik untuk dirinya
walaupun aku tidak mampu memberikan harta dan juga nyawa
tetapi aku sedaya upaya untuk memberikan dia semangat dan juga membuatkan diri nya di jaga
amin

harap-harap lah kali ni pilihan ku betul dan bukan diibaratkan 'pisang berbuah dua kali'
walaupun sudah sedikit sikapnya yang aku dapat baca,ttapi bukan semua sikapnya yang aku dapat baca dan fahami,uh..semoga tuhan memberikan ku hidayah dan juga rahmat untuk melihatkan aku siapa sebenarnya dirinya
hurm
masih awal,masih awal,masih awal...
memang masih awal
tapi harap-harap lah dia tidak melakukan perkara seperti semua perempuan yang sudah jatuh maruahnya yang menghancurkan hati dan perasaan lelaki
aku tidak minta lebih,aku minta kena jaga pun cukup lah sudah
hohohoho
amin

so.........aku kena lah belajar untuk memahami dirinya agar aku boleh buat dia lebih tahu yang aku sedaya upaya untuk memahami nya.biarlah dia anggap diriku jahat ka,kejam ka,yang penting tuhan tahu apa niat ku yang sebenarnya.
insyallah

dengan doa dan harapan
semoga aku dapat memahami sikap dan juga dirinya
agar aku dapat lebih memahaminya
amin

No comments:

Post a Comment