Monday, August 29, 2011

Menyambut Raya dengan serba kekurangan



dush
dush
dush
auchak
huray!!esok dah mau raya
tapi apakan daya raya tahun ni aku akan menyambut raya di dalam serba kekurangan
apa yang kekurangan????
arrrr..mcm2 kurang...hurm....
1st:gurl aku entah ke mana,so thats mean esok teda lah bab-bab bahagia kan.....hurm..entah la kenapa dia menghilangkan diri dari aku,padahal kes cuma cemmburu buta syak pun...yg lebih teruknya lagi benda yang aku tiada buat pulak tu..hurm.,....sudah lah hati ku rasa lain macam..adeiiiiii.....alangkah bagusnya kalo gurl aku ni paham kan perasaan ku sekarang maybe tidak juga terjadi benda macam ni,hurm..tidak apa larh....maybe dia betul aku salah....setiap kejadian perpisahan mesti pihak perempuan yang menang kan nanti kalau mau cakap mereka yang salah di cakap lelaki yang ego..
hurm......terima jak lah hakikat kalo mesti kembali ke jalan lama(harap-harap tidak)
kan best kalau semua orang yang bercouple ni saling faham memahami(macam aku dulu-dulu kunuk) but itu dulu....sekarang pulak mesti mencuba yang baru pulak..heheheh...
argh!!! siapa yang boleh faham perasaan aku sekarang ni ar??? sedih betul aku ni,macam di ibaratkan cinta bertepuk sebelah tangan jak ni..adeiiiiii..mau minta tolong kawan pun tidak bagus juga,esok kan mau raya jadi bagus chill depan dorang jak la,jaga hati kawan tu benda yang paling di utamakan
2nd:menyambut raya sekali lagi tanpa nenek yang tersayang..hohohoh....rindu eh ma dia....but apa leh buat,yang pergi harus pergi yang kekal harus teruskan hidup,hanya doa dan ingatan jak yang mampu di berikan kepadanya..nek,,,selamat hari raya,i miss u a lot.harap-harap arwah nenek aku bagi semangat kat aku untuk menyambut stpm x lama lagi....doa kan aku!!!

hurm~~~
so
29/8/2011
(malam raya)
betul-betul becelaru fikiran aku
langsung aku tidak gembira...sakit jiwa wei!!!!!!
hahaha

(dengan doa dan harapan)
ada lah kawan or benda yang buat aku gembira
amin

No comments:

Post a Comment