Wednesday, August 17, 2011

Sedih sedih sedih

YUhu
auchak
dush!!dush!!dush!!!
apa mahu jadi keadaan sekarang..hohohohohohohoh...sedih aku buzzz tgk nasib kawan-kawan aku,hurm...macam besa lah,PUTUS ma orang yang tersayang
huhuhuh
apa mau jadi friend

hurm......bab aku pulak,lagi larh sedih..sampai sekarang aku belum lagi dapat memahami gurl aku..hohohoh..apa maksud di sebalik kejadian????

hurm....memang susah dapat gurl yang belum trust dengan aku secara 100%,tidak payah la 100,50 jak pun maybe susah.But aku sudah sedaya upaya untuk menyakin kan dia bahawa aku memang mula suka dengan dia

hurm......memang susah.susah.susah
apa pun tak boleh!!!
hurm.......persoalan yang bermain difikiran ku sekarang,pasti ada yang tersembunyi di belakang nya.but itu hanya tuhan saja la yang tahu.
tuhan maha adil,dia tetap akan tunjukkan kelak.

adessssssssssssss
sedih gak kan keadaan.

sang sahabat berduka lara,sang diri sendiri masih penuh tanda tanya di jiwa
sandi yaw!!
if aku belum lagi dapat memahami gurl aku ni,
bermakna itu satu kegagalan besar buat ku dan ternyata im useless

argh!!!!owh tuhan!! kau buka la pintu hatinya untuk membuktikan padanya bahawa aku bukan lelaki yang dia fikirkan...dan kau buatkan lah dia bukan seperti perempuan lain yang hanya permainkan perasaan orang lain.

hampa jugak aku kalau macam ni....hohohohoh...sepatutnya aku sudah boleh faham perasaan dia,but langsung tidak dapat,dia x pernah pun membuka kan hatinya utuk ku..WHY??WHY??WHY?
adesssssssss
teruk kehidupan ku eh!!

dush!!dush!!dush!!!

sabar!!
sabar yang paling penting,
orang sabar di sayang tuhan
so kena lah banyak-banyak kan bersabar....
walalupun aku sendiri still gagal,but aku tidak akan abaikan kawan-kawan aku..
so????

konco-konco ku yang sedih tu...jangan risau ya..TETO ada bersama-sama dengan kamu semua......just come to me,and i will help u,sebab masalah kamu kuci segala diri ku..hohohoh

dengan doa dan harapan
semoga aku masih boleh memahami dirinya
dan juga semoga dia juga terbuka pintu hati buat ku
dengan doa dan harapan juga kepada semua sahabat-sahabat ku
sentiasa kan diri kamu bersabar dengan apa yang berlaku
kerana suatu hari nanti
pasti kamu akan menemukan sesuatu yang lebih baik dari hari ini
dan di samping itu akan di bantu oleh kawan-kawan mu yang setia
AMIN!!!!


No comments:

Post a Comment