Saturday, August 6, 2011

Tuhan Berikan Aku SEMANGAT

DUSH
DUSH
DUSH
AUCHAK

YA tuhan
berikan semangat kepada diri ku untuk mengatasi segala onar yang berada di jiwa ku
adesshhh
harap-harap gurl aku ni mampu lah buat aku hilang ingatan kepada exgurl aku yang lalu,mengharap sangat kepadanya.STPM aku tidak lama lagi ni..2 BULAN jak lagi..TOLONG lah 
hohoho....kalau boleh aku tidak mahu ingat dia langsung dan tidak akan ingat dia,
aku cuma mahu ingat dengan tuhan,keluarga,dan juga kawan-kawan aku yang berada di sisi ku sekarang
yang paling istimewa,mahu ingat ma gurl ku yang tercinta..hohohoh

walaupun susah,tapi harap2 la gurl aku yang sekarang ni mampu buat aku lupa kan dia..hurm...1 point dia sudah menang..heheh..dia buat aku tbuka hati untuk dia..hurm..sekarang lak,,aku dh mula mahu feel dengan dia...hurm..makasih sayang...
hurm.........
FOKUS utama aku sekarang ialah STPM ku
benda ni yang aku patut kejar dan juga mesti berjaya masuk ke UNIVERSITI
hurm....
MASALAH UTAMANYA
semangat aku belum lagi sampai 100%
kenapa????

ini yang buat aku heran.kenapa aku belum lagi bersemangat macam dulu,adakah di sebabkan kisah lalu aku?diriku?ataupun aku kena mencari nya sendiri??
hurm......
susah,susah,susah macam ni.....kena mencari jalan juga ni....
aku tidak boleh mendiamkan diri macam ni..aku boleh HANYUT jika terus macam ni..hohoho
apa-apa pun...berharap sangat aku mampu bersemangat macam dulu

Dengan DOA dan Harapan
aku akan mencari semangat ku yang telah hilang
dan 
aku akan mendapatkandan mengisi kembali 
di dalam diri ku yang telah banyak rosak ini
dengan doa dan harapan juga
aku harap aku mampu buat gurl aku sekarang gembira dan juga senang jika berada di sisi ku
AMIN

No comments:

Post a Comment