Wednesday, September 28, 2011

19 TAHUN sudah AKU

HEY
HEY
HEY
yuhu
auchak


waaaaaaaaaaaaaa
19 tahun sudah aku
huahuahuahua
au!!!!!!!!

tidak sangka ya sudah 19 tahun aku di muka bumi ni
hohohoh
walaubagaimana pun
banyak lagi yang aku mesti terokai
di dalam kehidupan yang sedang bersaing ini
hohoho

hurm
yang pertama sekali
aku ingin berterima kasih kepada 
ke dua-dua ibu bapa ku kerana membesarkan aku

secondly
kepada sahabat-sahabat ku sekalian
yang sudi ingin menjadi sahabat ku
lagi-lagi buat konco-konco berat ku
yang sentiasa ada di sisi
semoga allah membalas jasa kamu semua
amin

yang PALING TERUTAMA NYA SEKALI
terima kasih kepada ALLAH S.W.T 
kerana masih lagi memberikan ku nyawa dan juga kesabaran selalu 

kini umur ku sudah 19 tahun pasti bermacam macam lagi dugaan yang akan ku rasa
sooooooo

TETO YAKSA A.K.A ROSMAN BIN MUHAMMAD
harus sabar dan bersiap sedia untuk menghadapi cabaran yang baru di umur yang baru ini

semoga aku ammpu berusaha untuk berjuang di peperiksaan STPM ku 

dengan doa dan harapan 
aku akan berusaha dan juga sentiasa bersabar dalam hidup

amin

No comments:

Post a Comment