Monday, September 12, 2011

28 my birthday~~~

yuhu
auchak
au!!
au!!
au!!
hahahahaha
x sangka aku tidak lama lagi besar sudah aku
19 tahun sudah aku rupanya tidak lama lagi
hurm
apa yang aku mahu untuk birthday aku ar
hurm
owh ya

aku mau pegi makan pisang hijau....teringin sangat
huahuahuahuahua
lepas tu mau jalan-jalan main game
n than aku mau makan mcD

uhuahahauhaua
cakap pasal hadiah pulak

nah
cewek ku bertanya
hadiah apa kau mau??
segan terus aku sama dia
hurm
aku just minta sapu tangan jak la
tu pun kawan yg tolong suggest kan aku
hahahahha


syok nya kan kalau menyambut ulnag tahun di samping kawan-kawan,keluarga dan juga cewek yang tersayang,tapi adakah itu menjadi realiti..
hohohoh
mau di nantikan ni..
hurm
tahun lepas mcm bukan sambut ulang tahun pulak
apa tidak..
kecewa-kecewa kunuk

tahun ni tidak akan berulang kembali seperti tahun yang sesudah nya
huahuahuahua
aku tetap akan buat hari tu 
hari yang gembira dan juga riang ria
teto wa ni
tenang jak
wahahaha

hurm

1st:aku mau hp(cnfrm x dpt)
2nd:aku mau set geometri(untuk pengajian am ku)<cnfrm dapat>
3rd:hehemhehem..aku mau senyum jak(dapat)
4th:aku mau lepak sambil merokok n minum cola(dapat memang)
huahuahua
empat ni aktivi ku..
nanti bertambah lagi.

hahahaha

dengan doa dan harapan moga aku dapat menyambut hari kelahiran ku dengan gembira walaupun keluarga tidak ingat

amin

No comments:

Post a Comment