Friday, September 2, 2011

kecewa lagi

yuhu
auchak
huhuhuhu
hurm
nampak nya hubungan aku dgn c dia tidak bertahan lama akibat masalah yang tidak dapat di elakkan
hohohohoh
memang MALANG kan aku
ahahahaahha
hurm
x tahu mau cakap apa
memang seratus peratus losser aku ni
hahahahaha
aiyer
dahsyat betul eh
hurm....

so sekarang apa yang patut aku buat????
hurm...
dush!dush!!dush!!
apa lagi
jalan kan hidup santai dan ROCK n roll mcm dulu la
mcm tidak biasa~~
huhuhuh
hurm
aku pun x tahu  bah mau say apa sebenarnya ni
sebab aku betul-betul terkejut
kenapa boleh-boleh jadi macam tu
hurm

betul la cakap kawan aku

di sebabkan aku ni terlalu FRIENDLY lah aku boleh down
hohohohoohh
so sekarang
terpaksa lah menjadi teto yang dulu kala...
harapan dan impian yang baru mahu di lakar sudah musnah berkecai tinggal debu

sedih
sedih
sedih
tidak tahu sama sepa aku mau kasih tau keadaan n feel aku sekarang,harap kawan pun ada kawan yang asyik2 marah jak,ada kawan yang asyik2 sibuk,ada lak kawan yang entah hilang ke mana
semua nya ada hal masing-masing..
deiiiiiiiiiiiiii

what da fuck 

dush
dush
dush

*Teto Yaksa*
*kecundang buat sekian kalinya*

dengan doa dan harapan
semoga tuhan memberikannya pengganti ku yang lebih baik dan yang terbaik dari diri ku
amin

No comments:

Post a Comment