Thursday, October 6, 2011

ah!!! 6.10.2011 putus lagi





ADEIIIIIIIIIIII
PUTUS lagi

huhuhuhu
hurm~~~
apa lah salah ku ma kau ni ah cewek
adeiiiina
hurm

terus terang la
memang sakit n terkilan juga aku baca post kau d fb tu
n aku yakin kau bukan nya sayang ma aku
aku sudah tau n dapat baca
hurm

tidak apa la
aku x gak salahkan kau
hurm
aku yakin n pasti
kau mesti dapat bf yang baru dgn cepat
sebab kau ada paras rupa yang cantik dan menawan
so
itu bukan penghalang bagi kau untuk terus bkapel

hurm
walaupu cuma 2 bulan
sekurang kurang nya dapat mengenali diri mu walaupun sedikit jak..hurm
apa2 pun
dengan doa dan harapan

aku just mau minta maaf jika ada terkasar bahasa dan juga tersalah perbuatan
aku juga mau minta halal kan perkataan dan segala ayat yang ku sampaikan pada mu
sengan doa dan harapan
semoga kau berjaya dan bahagia d sana
amin

No comments:

Post a Comment