Sunday, October 23, 2011

dush~~siapa ka dia?? hahaha

dush dush dush yuhuuuuuuu auchak!!!!! hehehe....uitssss.....cuba teka sepa budak tu???? hahahahah......hurm~~~ ni la nama nya noor fihra nazila....hohoh...or d FB di kenali as Fihra Nazila Yaksa..amboiiii....YAKSA ar~~~dush dush dush hohohohoh
hurm....ni la gf ku yang terkini..hohoho...hurm~~ biasa jak kan..heheh..syukur alhamdulillah....hurm...walaupun still baru kenal but budak ni memang FUN.....walaupun dia budak asrama,tapi sekurang kurang nya budak ni pandai gak msj or calling...hehehehhe....mmg ciri-ciri yang di cari...hohohoohoh
x kisah la apa mau say about dia ni..lawa ka tidak ka aku x peduli..janji budak ni terima aku seadanya n dia terima aku dengan iklhas itu sudah cukup bagi aku...hohohoho...hurm.....bfday budak ni 27 november  n hobi dia,makanan,minuman dan juga lain2 aku belum lae dapat tahu..huahuahuahuahau......insyallah aku akan ambik tahu....hurm..tinggal di tuaran...apa yang aku tahu dia di penempatan laya-laya kalo tdak silap aku..hohooh...ni kalo x silap aku la..kalo silap aku x taw la..budak ni ar...peace jak dia suka buat,memang suka kan KEDAMAIAN ka budak ni... .hehehehehe


hurm~~~ dush...budak ni kan ....pelik gak aku kadang-kadang....selalu betul layan guni-guni nya...or itu just topeng jak tu?? aku rasa kan tu just topeng nya jak tu...hanya mau menyembunyikan kesedihan nya...hohooh..but x mau say la..nanti dia marah lak....dush......B.T.W...dia sekolah di sekolah menengah agama inanam....hohoho.....yang syok nya...dia ni pernah gak join pertandingan kadet bomba di LIMBANAK....hoho..1 team la pulak.....hahahaha...dush...junior aku pulak......





dush
dush
dush

lawa ka bidak ka apa ka aku tidak kesah la
janji dia boleh ubah aku n terima aku seadanya
n dengan hati yang iklhs dan terbuka
amin
hohohoho
walau macam mana pun aku akan berusaha utuk buat 
dia ketwa or tidak rasa sunyi
sebab aku tidak akan menjanji kan kebahagian untuk diri nya
wahakz
berat sungguh tu yaw!!
hohohoh
dush
dush
dush

terus terang

aku rasa gembira pulak kenal ni budak
aku pun tidak tahu mau sebut mcm mana 

so

apa-apa pun

dush
my name is ROSMAN BIN MUHAMMAD
and 
aku tidak malu ada gurlfren seperti mu
yang bernama NOOR FIHRANAZILA a.k.a BERUANG GILAK
dan sentiasa jadi tulang belakang mu ketika ko susah dan juga sedih
jika ko bahagia biarkan ko dan hati ko jak yg tahu
dushhhh


makasih sebab ingin menjadi teman ku
dengan doa dan harapan kita sama-sama gembira
amin

No comments:

Post a Comment