Friday, November 11, 2011

11.11.11

yuhu
auchak
dush

huahuahuahua

11.11.11
no apa ni???
tiada maksud sebenarnya bagi bagi tarikh sejarah
huahuahuahuahua

sebenarnya
tarikh ni
cewek ku pulang asrama
so 
apa lae dapat la bmsj n bcalling ma
BERUANG BULAT 
hahahhaa
gembira nya aku
tidak sabar yaw!!

huahuahua
dushhh

topik ke dua pulak

hurm

11.11.11
aku last day sudah sekolah di smk likas
hohoho
last jadi student sudah
sebab selepas ni aku cuti and then aku akan mengambil exam STPM
wish me luck
hohoh
sebenarnya aku takut betul mau ambil exam tu
tapi disebabkan aku sudah bertekad mau berubah
so aku mesti mencuba dan terus mencuba
aku tidak akan berputus asa
berabis sudah aku stdy ni
harap-harap ada hasil yang dapat ku capai
sekurang kurang nya masuk ums pun jadi la
bsyukur juga aku ni
hehehehe

ya allah ya tuhan ku maha pemurah lagi maha pengasih dan penyayang
kau berikan la aku semnagt dan juga semoga berkati la diri ku untuk mencapai kejayaan di stpm ku ini
walaupun aku ni budak yang nakal dan juga tidak baik
tetapi aku tetap mencuba untuk berusaha untuk menjadi yang lebih baik

amin

dengan doa dan harapan semoga aku sentiasa bersemangat dan juga sentiasa aku bersedia menempuhi cabaran seterusnya
amin

No comments:

Post a Comment