Saturday, November 5, 2011

ah!!! tidak dapat tidur,Rindu seseorang ka???

yuhu
auchak
auchak
auchak

hohohohoho
hurm
jam telah menunjukkan jam 4.45 pagi
wau!!!
tidak dapat tidur langsung
hahahaha
selalu nya
kalo x tidur pun mata kelip-kelip juga
tapi ni malam lain dari yang lain
aktif betul aku
sehinggakan aku x mampu tidur dan juga langsung tiada feel untuk tidur

aiya

kenapa jadi macam ni ya
huhhuh
Rindu seseorang kali ya
hurm
sepa yang aku rindu ni ah
hurm
heran
heran
heran
hahahahahahaha
adedeiiii

stpm pun 2 minggu lagi ni
harap-harap la aku mampu tidur awal
aiya
kenapa la tiada 1 orang pun yang tegur aku ni
huhuhuh
kan bagus kalau ada yang tegur
boleh gak aku tidur awal
urm

dushh

*dengan doa dan harapan*
semoga aku mampu tidur awal dan juga merindui orang yang aku sayang dan juga sekeliling ku
amin

No comments:

Post a Comment