Tuesday, November 15, 2011

berkorban juga aku akhirnya

dush
auchak
auchak

argh!!!
syukur alhamdulillah
kenyang jugak aku
maklum la kalau zombie kelaparan macam mana
hahahaha
dush
dush
dush

hurm
entri ku ni kali mau tell about kegagalan ku memujuk ex bf cewek ku
adessssss
malar gagal
dua kali sudah ni
hohohoh

dush

kesian aku ma si nazila
dia still mengaharapkan ex bf dia untuk kembali pada nya
but at the same time exbf nya sdh ada pengganti yg baru
dan aku pula di ibaratkan bertepuk di sebelah tangan
hohoho
TIDAK AKAN

dalam diam aku akan help dia untuk dapatkan ex bf dia semula
or if aku gagal
aku akan berusaha untuk mencari jalan yang lain agar dia lupakan exbf dia
maybe if aku tidak dapat buat mereka bersatu semula
aku akan mencari lelaki lain yg boleh buat dia ketawa
sebab aku tahu nazila memang LANGSUNG TIADA PERASAAN terhadap ku
kini baru ku tahu



hurm
maybe apa yang aku nampak tu cuba dinding perasaan ku ja
sebab baru ku nampak secara nyata yang nazila memang tiada perasaan terhadap ku
hurm
sekarang bila ku sudah ada perasaan sama dia lain pula kejadian nya
seksa juga
but
itu bukan alasan aku untuk berhenti mENGHAPUSKAN trauma aku terhadap exgf ku si SYAFIQAh
hurm

macam mana aku mau buat dia feel ma aku sedangkan dia langsung tidak hirau kan aku

"apa ku kisah"

memang dia tidak kisah
di ibaratkan menipu diri sendiri
kan buruk padahnya tu

dush
hurm

walaupun aku sudah mulai sayang kan nazila
tapi aku kena sedar dan faham yang dia memang tidak akan membagi ruang untuk aku menyayangi nya
di ibaratkan mencurahkan kan air ke daun keladi yg bermksud perbuatan yg sia-sia

huhuhuhuh

hurm
maybe dia fikir aku jenis lelaki yang gatal dan juga miang
but tu la sifat aku yang sentiasa suka berkawan dan ikhlas berkawan
 but pandangan org
kita tidak boleh mengubah melainkan mereka yg mengubah sendiri

huhuhuhu

terus terang 

sedih juga aku untuk buat keputusan untuk kasih kapel dia ma ex bf dia
tapi aku kena sedar yang aku bukan apa-apa untuk dia dan buakan siapa-siapa di hati nya
jadi aku mesti merelakan 

dengan doa dan harapan semoga exbf dia tbuka hati untuk dia
amin

No comments:

Post a Comment