Monday, November 14, 2011

hampa aku jooooo

dush
auchak

hohohoh
today entri i want tell about my ceh!!!
speaking kunuk..mcm tupai!!

hahahaha

today aku mau tell pasal ke hampaan aku terhadap orang yg ku mulai sayangi
ternyata NALURI ku masih kuat lagi dan memang hampir tepat
hohoho
dushhh
 betul-betul aku kecewa terhadap nya
yg mengecewakan aku
bukan sebab dia masih sayang kan ex bf dia
tapi apabila dia menipu aku
hohoho

perlu ka juga sampai mau menipu???
hohooh
dush...

ya~~ya~~ya~~~

memang aku ni tidak la sehensem org-orang yang hensem tu
aku memang jahat dan nakal
kalo d tgk jak memang boleh d anggap getek
hahahahha
power kan....
but org yang kenal aku jak mampu nilai baik or buruk aku
orang yang x kenal aku hanya mampu menilai keburukan aku
so keep it up!!
hahahah

dushh
hurm
semlaam secara tidak sengaja aku buka inbox FB dia
tak sangka owh

baru aku sedar yang aku bertepuk sebelah tangan
huhuhuhu
dush
teruk taw nasib ku
aku tidak salahkan juga dia
hohohoh
memang silap aku

dush
x la aku marah dia mau bchat ma sepa-sepa
tapi yang buat aku kecewa apa yg tertulis d sana tu


hurm
so sekarang aku sendiri tidak tercakap apa-apa
kalau la aku tahu mesti sudah ku teruskan projek kasih kaple dia ma exbf dia
kalo aku mau paksa dia tuk suka ma aku pun mesti aku d panggil pentingkan diri
maaf... aku bukan macam tu
so sekarang aku akan teruskan perancangn untuk kasih kaple dia ma ex bf dia
walau macam mana pun
dengan doa dan harapan semoga di bahagia
dush
daripada dia menipu hati dan perasaan dia
bagus lagi kan kalo dia betul2 dengan orang yang patut
about diri ku pulak
tidak payah risau
sebab di belakang ku ada kawan-kawan yang super semua
INSYALLAH




huhuhuhu
sedih betul hati ku

hurm
but aku akan simpan dulu prob ni sebab STPM ku tidak lama lagi
so
apa-apa hal aku layan jak dia macam GF ku sampai la dia kapel ma ex bf dia semula
ho!!!

stpm pun tidak lama lagi ni
waktu-waktu begini aku buat hal
ngam la tu
hahahahaha

dengan doa dan harapan
akiu akan tolong dia balik dengan exbf dia selagi ku mampu
sebab aku sudah mulai sayang ma dia

amin!!



No comments:

Post a Comment