Thursday, December 8, 2011

8 haribulan yang terakhir buat diri ku~~ SAYONARA 8 haribulan

yuhu
auchak!!
auchak!!
auchak!!

dush

mon cole knight!!
hahahahaha

yess!!yess!!yess!!!
today is 8 haribulan
sudah masuk 1 tahun si nursyafiqah
tinggalkan aku
huahuahuahua

x sangka kan sudah masuk 1 tahun
gembira sangat aku
hahahahah
why??why??why??

sebab aku menerima ujian sebegini sehingga kan
aku belajar untuk bersabar
dan juga syukur alhamdulillah
aku mampu juga bersabar
dan kini
ku berjaya menemu juga pengganti nya
kekal or tidak belum tahu lagi
hehehe
apa-apa pun semoga mampu bertahan la
hehehe

hukum karma
"buat baik di balas baik"
buat jahat di balas jahat"

hurm
betul ni ayat... ni ayat la yang menjadi sumber kekuatan ni
hahahahaha
sebab kalau aku buat baik,,, baik la yg ku terima
kalau ku buat jahat.. malapetaka la yang ku terima..

hehehhe


dush~~

kini ku menjalani hidup seperti orang biasa dan bergembira 
adakala nya tumpang bersedih juga
walaupun seksa untuk melupakan orang yang di sayang
tapi harus di tempuhi juga
agar ku mampu belajar apa erti kesabaran apabila menerima dugaan
hehehehehe

yearh!!!!
aku mampu!!!
hahahahaahahha

im so glad with my self
hahahahahahaah
hurm
maybe ni semua akibat aku bersabar dan terus bersabar
dan pada masa yang sama ku menemui 
si FIHRA NAZILA kali ni
heheheheh
hurm

hurm
benda yang sudah lepas tu lepas la sudah, tiada guna lagi mahu menyimpan hasrat di dada
hehehehe
ibarat cinta bertepuk sebelah tangan.. walau mcm mana pun aku rela kan segala perbuatan
amin
pada masa yang sama juga ku minta di relakan segala perbuatan ku... hehehe kenangan just tinggal kenangan saja yang penting apa yang akan mau di buat di masa yang akan datang hehehehehe..walau buruk pun dia, sekurang kurang nya dia pernah membahagia kan aku walaupun hanya seketika. walauapa pun.. ko dan aku sudah tiada apa2... hehehe.. moga kau BAHAGIA DENGAN CINTA MATI KO SI FARISH tu ya... aku di sini sentiasa hepi ma orang lain juga......
TERIMA KASIH YA NURSYAFIQAH ELEENA BT GOHAR




yearh!!!! who's that pokaemon??? hahaah
ni la my new gf..
apa yg hebat pasal dia??
tiada yang hebat pun..dia just manusia biasa....
hahahahah
but apa yg aku suka ma dia???
dia lah yang buat aku semakin hilang trauma ku ni
hehehehe
n semakin ku rapat ma dia
semakin la aku dapat lupa ma ex ku si syafiqah
hahahahhahahha
nick name dia BERUANG BULAT...
I LOVE YOU 
NOOR FIHRA NAZILA




tidak la secomel beruang betul... hahahahah
 makasih ya!!!


dush
however
im still can throught my ambition
cewah!!!
speaking kunuk!! hahahahahah


yearh!!
apa2 pun rock n roll selalu....
huahuahuahu
teruskan hidup hingga ajal kan mendatang
huray!!!!

so untuk 8 haribulan... ini adalah kiraan terakhir bagi ku.. tidak lagi kau di kira dan d sambut ya.. hahahaha
dush~~~ cukup 12 bulan jak.. sebab kini sudah ada yang baru.. huahuahuahuahua
kini tarikh 26 lagi mau di kira
hehehehe
so aku tetap akan menjadi diri ku tidak kira apa pun yang akan berlaku... hahahaha

terima kasih yg di ucapkan buat semua kawan-kawan yang sentiasa memberi dorongan dan semangat buat ku, dan yg utama adalah allah yang maha esa.. makasih ya!!! hahahahahahah

hidup harus di teruskan 

dengan doa dan harapan
semoga perjalanan hidup ku sentiasa di berikan kesabaran bagi ku
amin

No comments:

Post a Comment