Friday, December 2, 2011

Rindu Lagi

yuhu
auchak
auchak
auchak

hurmmmm
dushhhh
adedeiii

sakit kepala ni

stpm belum lae habis
dushhh

tapi itu bukan topik ni entri
hohohoh

adesss
rindu pulak aku ma c nazila ni
hurm
rindu tahap gaban la di katakan
aiseiiiiii
hohohoh
dia sudah
hahaha

hurm
boleh ka aku kapel; semula ma dia ni ar??
mcm x sure pulak ku tengok anak ni
hurm
sudah la sepatut nya 15 ni aku kena berangkat ke philipne tuk help beliau
hurm

apa2 pun memang fun n best pulak btext ma tu budak
hehehe
gembira rasanya
walaupun kalau di tengok text macam biasa
tapi aku boleh senyum ni
hurm
should ka aku kapel ma dia?? hurm
tanya sama hati nya la
mau terima ka tidak
*harap-harap di terima la wei*
hahaah
dushhh

hurm

if aku kapel ma dia
maybe bolea hilang kan trauma ku
and at the same time leh buka buku baru
hahahaha
dushh

harap2 la
rindu tahap ultraman sudah ini

au!!au!!au!!


dengan doa dan harapan semoga beruang bulat suka gak ma aku
sebab aku senang ma dia
amin

(teto fall in love again)

No comments:

Post a Comment