Friday, December 16, 2011

sekali lagi ku kecewa

yehaaa
dushhhh
auchak
auchak
auchak

deiiiiiii
sekali lagi aku kecewa
hahahahha
aduuiiiiii

susah la kalau macam ni
hahahah
makin hari makin banyak yang hilang dalam diri ku sudah
hahahaha
memang macam ni ka dugaan orang yang sentiasa bersabar ni????
hurm
malang owh malang
memang ternyata diri ku malang
hhahahha

selalu aku cakap yang diri ku useless
but kawan ku c DORAEMON menafikan bahawa ku memang bukan useless
BUT memang nampak kan kegagalan yang ku terima
semakin hari
semakin hilang apa yang ada dalam diri aku
waaaaaaaaaaaa

apa mau jadi ma diri ku ni eh

apa-apa pun just mampu bersabar dan terus bersabar saja
insyallah ada faedahnya juga untuk diri ku di masa hadapan nanti

biar la aku terus bersedih dan terus bersedih
sebab sudah bersemadi di jiwa dan hati ku'
asalkan ku senang nampak semua kawan-kawan ku bahagia
sebab kawan kan penting buat aku

pasal diri ku pulak??
just diam saja la
apakan daya
aku dilahirkan begitu banyak serba kekurangan
lagi-lagi dari paras rupa

adessssssss
sedih owh sedih
memang aku betul-betul sedih
sebab orang yg ku sangka mampu memberi tangan nya kepada ku rupa2nya adalah racun dalam hidup ku
tapi aku tidak boleh salahkan dia 
sebab mungkikn sudah memang niat dia begitu kuat

so
my konco say
life must go on!!!
ya!!
memang harus ku go on jugak hidup ku
x kira sakit ka apa ka
banyak lagi kehidupan yang aku belum teroka

dushhh
if aku di beri peluang untuk berjumpa malaikat or allah
aku mau bertanya kan soalan ni
"berapa lama lagi aku di uji sebegini??"
alangkah lebih baik nya jika aku seperti dulu
langsung tiada fikir apa2 melainkan fikirkan kepuasan diri jak
hhuhuhuh

harap-harap ada la kawan2 ku memberikan tangan untuk membantu aku agar aku tidak menjunam terus ke bawah

dengan doa dan harapan
semoga aku terus bersabar
dan terus bersabar
walaupun sakit ku menerima segala dugaan tapi ku tetap akan bersabar
amin!!!

No comments:

Post a Comment