Thursday, February 9, 2012

Maafkan diri ku


chak

ni kawan ku dari SARAWAK
hurmmm
selama berkawan dengan dia,memang syok sangat
aku sendiri pun tidak tahu mau cakap macam mana
memang best la
hehehe
di samping berkongsi sesuatu dengan dia
dapat juga kongsi gembira

hurmmm
tapi 
9/2/2012
(tadi)

aku sudah buat dia sedih
hurmmmm
deiiiii
apa ka bodoh aku nii
hohooh
rasa bersalah pulak aku
kecewa pun ada
hurmmm
maklum la
budak ni baik betul
tapi aku pulak buat dia nangis
kecik hati dia oleh aku
hurmmm

memang bertuah la sepa dapat jadikan budak ni
sebagai girlfriend
sebab dia sorang 
yang penyayang
ambik berat
dan juga sentiasa mempunyai firasat
yang buat aku kagum dengan dia
walaupun dia sudah kecewa
tapi dia tetap yakin yang dia akan bahagia suatu hari nanti
sedangkan aku yang sudah kecewa langsung tidak percaya n ambil tahu pasal bahagia
dan memfokus kan kepada kegembiraan (janji ketawa)
semangat nya tetap kuat dan kesabaran nya sentiasa ada...
memang kagum dengan budak ni


tidak di nafikan
aku sendiri pun jatuh hati dengan budak ni
tapi apa boleh buat
aku x mungkin akan luahkan perasaan aku dengan nya
sebab aku tidak yakin yang dia akan terima aku
soooo
aku diam2 ja la
n buat dia ketawa n then bagi dia semangat

dia penah suka kat sorang lelaki di sarawak juga
lelaki tu sangat baik dengan dia
heheheh
soo jika mau ckp aku perlu berani kan diri untuk ajak dia jadi girlfriend aku
amat lah sukar
hehehe
lagi pun memang confirm aku kena reject
sebab aku jauh, nakal, n then suka buli orang pulak tu
hurmmm
sooo 
menyayangi dalam gelap saja la

ehhhh
lari topik sudah aku ni.. huhuh
*kembali ke topik asal*
dushhh
hurmmmm

aku betul2 la mintak maaf ma dia dengan apa yang aku buat kat dia tadi
aku harap aku dpt di berikan peluang sekali lagi tuk buktikan 
yang aku minta maaf, harap2 aku dpt 1 peluang utuk buat dia ketawa sampai dia tertidur
hehehehe

maaf ya NYU-NYU... 

dengan doa dan harapan semoga dia selalu gembira dan juga bahagia

1 comment: