Sunday, February 5, 2012

Rindu juga aku dengan kau

yuhu
auchak
auchak
auchak

sedih benar

hurm..
NURSYAFIQAH ELEENA BT GOHAR
hurmmmm
satu-satunya EX gf yang PALING ku sayang
uhhhh
kenapa aku masih ingat ko ya
sedangkan aku berusaha tuk melupakan kau

yala
orang selalu cakap memang mudah untuk kita melupakan seseorang jika berusaha
tapi apakan daya
cara kita berpisah pun secara mengejut n atas permintaan mu
hurmmm
apa agaknya khabar mu d sana ya
aku harap ko sentiasa sehat dan juga bahagia dengan BF mu yang tersayang

kadang-kadang teringin juga aku mau mencari kau d sana
tapi apa boleh buat
kau sudah bahagia dengan orang lain
n aku kena juga jaga maruah ku dengan baik, x kan aku mau jadi macam sebilangan lelaki yang merayu tuk mendapat kan cintanya semula. 
aku tidak akan buat benda mcm tu,sebab aku yg mengalah n berusaha memujuk lelaki tu supaya kapel dengan ko
so usaha ku akan menjadi sia-sia if aku mendapatkan kau semula

hurmmmmm

terus terang memang mendalam kesan yang kau bagi dengan aku

2011
aku berusaha kapel dengan macam2 perempuan
tapi apa boleh buat
aku tiada kelebihan pun
bahkan aku hanya menjadi boneka saja

hurmmmmm

banyak sudah ex aku
ahahaah
tapi yang paling list
NURALISSYA
NOORFIHRANAZILA
dua ni yang memang hampir-hampir boleh buat aku lupakan kau
tapi apa boleh buat
maybe sudah takdir aku cuma budak yg boleh di gelar USELESS
 tapi tidak apa
aku kan ramai kawan
walaupun bukan semua kawan2 aku tahu apa yg selalu aku fikir kan
n sedih kan
tapi insyallah aku boleh tumpang sama dgn kegembiraan dorang
sebab tu walau mcm mana pun masalah
aku tetap akan masuk campur
sebab aku sayang kawan-kawan aku
hehehehe

terus terang
aku betul-betul down fyqa
diri ku pun semakin hari semakin hilang
tapi insyallah aku akan teruskan juga untuk melupakan kau
sebab aku sedar yang kau bukan lagi milik ku
walaupun kadang-kadang aku ingat kau
tapi tidak semestinya aku tidak mencari jalan tuk melupakan kau
insyallah aku akan lupakan kau
n aku akan tetapkan EGO aku 
sebab cuma itu kekuatan ku yang ada

apa yang mampu aku buat
aku sentiasa mendoakan kesejahteraan kau selain daripada kedua ibuapa ku dan rakan2 ku
amin

dengan doa dan harapan semoga kau sentiasa sehat dan gembira menjalan kau kehidupan mu di sana
amin

4 comments:

  1. relex bro. Tak kemana larinya dia kalau dia jodoh yg telah ditetapkan Allah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya.... betul2.. terima kasih bro.. heheh

      Delete
  2. jgn risau teto..klau dia jodoh ko, insyaAllah xkan ke mana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya.... insyallah kalao ada jodoh ada la tu.. hehehe

      Delete