Saturday, May 26, 2012

Cerita Hati ku,

Yuhu
auchak
auchak
auchak
hurmmmm
Bosan

hahaahaha
disebabkan aku paling malas hari sabtu, so aku pun mulakanlah aktiviti yang membosankan,
selain dari online facebook, aku pun buat kerja Gila
( edit gambar ex2gf aku)

hurmmmmmm
selama beberapa banyak kali nya aku Bercouple, cuma 5 ORANG jak yang aku suka dan Hormat, sebab merekA lah yang pernah singgah di hati ku walaupun Gagal untuk menghapuskan Trauma yang ada dalam diri ku
walaubagaimana pun
TERIMA KASIH KEPADA MEREKA
semoga allah memberikan rezeki dan juga kesenangan dalam hidup mereka

AMIN

hehem hehem hehemmm


Berpisah dengan dorang bukan sebab dorang tidak baik, tapi sebab dorang lah yg paling baik aku rasa.
walau mcm mana pun. Trauma tetap trauma.. so susah mau cakap lahh..

sekian

No comments:

Post a Comment