Monday, May 28, 2012

Gambar bersama Buat kali PERTAMA BERTEMU akhirnya aku temui

yuhu
auchak
auchak
auchak

Dum2 chak Dum2 chak
we will we will 
ROCK YOU!!

huahauhauahaua
arghhhhh
Gembiranya aku ni malam ya, apa tidak nya, ada kawan bagi post ma aku pic aku dengan exgf aku time firstime berjumpa
fuuuyooooooo
walaupun itu sekadar GAMBAR tapi ada banyak kisah disebalik gambar ni
maklum la,sekian lama Bercinta lara baru pertama kali berjumpa.
hehehehehe
apa-apa pun memang aku Gembira sangat, aku sangka kan aku tidak lagi berkesempatan untuk melihat gambar sebegitu, rupa2nya ni malam memang REZEKI aku sudah untuk berpeluang melihat sekali lagi.
ahhhhhhhhh
HOPE ni kali JANGAN HILANG.
hahahahaha
THANKS to MY FRIEND WAWA sebab post kan kat WALL FaceBook aku.

GEMBIRA YAWWWWW!!!
yearh!!
hahahaha

Amboi~amboi~amboi... punya main senyum aku di situ yaaaa.. wahahahahahahahaa.... hurmmm  apa-apa pun, memang kenangan yang terindah .. amin


7:3:2008
8:12:2010

Knock Out MyAdventure Love Story
hurayyyyyyy

No comments:

Post a Comment